Gå til innhold

Warcraft multiplayermap a la Enfo's teamsurvival

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo! 

Eg leitar etter fleire warcraft map der folk samarbeidar a la Enfo's teamsusrvival.  Det treng ikkje vera likt, berre liknande oppsett.  Viss de veit om eit, gidd de gje meg ein link så eg kan lasta det ned?

Denne tråden er feil postet... :roll:;)

Jeg spiller ike så mye WC3 nå lenger, men spilte det masse før (husker enfo's kjempe godt)

Jeg husker et map vi kompisene spilte om varulver...

Det startet slik at alle var sivile folk som bodde på gårder rundt omkring (de var ikke fiender)

Så, om natten kommer et pakk med varulver og biter den ene familien (random hvilken familie som blir bitt)

Så, når den familien er bitt, blir de til varulver og skal løpe rundt og drepe familiene helt til dagen gryr...

Da blir familien vanlig igjen, men neste natt skjer det igjen...

Slik fortsetter det, enten helt til alle familiene er igjen, eller helt til folk finner ut hvem som er varulven, og går sammen i en allianse mot varulvene og dreper dem...

Så, hvis jeg forklarte deg bra nok, så skal du nå forstå at dette er en variant av det klassiske spillet Cluedo....

Desverre vet jeg ikke helt hva det map'et heter, eller hvor jeg finner det :ermm:

Men jeg kan spørre kompisen min (som fortsatt er 100% wc3 geek) hva det heter...

Men du kan jo også søke på google etter "war craft 3 werewolf map" eller noe sånt ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Jeg har nå snakka med han kompisen, og det viser seg at det finnes en veldig lik variasjon av enfo's, som heter Fuza's Teamsurvival
Den er dessuten MYE fetere enn enfo's!
Du finner den, og flere team maps [url="http://war3kai.tripod.com"]HER![/url] Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...