Hoax Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Ser ut til at 710T har ettpar punkter som er svakere enn 173T...Om det er merkbart vet ikke jeg Har ikke droppet NEC, men prøver bare å finne frem til det beste (Det ville du også ha gjort ) 710T har: - 16,2 mill farger - Lysstyrke 300cd/m2 - Responstid 12ms - Betraktningsvinkel: 160° - Kontrast: 600:1 - 34W 173T har: - 16,7 mill farger - Lysstyrke 250 cd/m2 - Responstid 25ms - Betraktningsvinkel: 170° - Kontrast: 700:1 - 40W Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Vil ikke si at spesifikasjonene er så avskrekkende. Vi skal ta den inn til test, men jeg har ikke noe tidsestimat på det, og du har jo skrevet at dette haster :/ Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Føyer meg inn i rekka til de som sier NECen er et bra kjøp. Har hatt den 1 mnds tid og er strålende fornøyd. Merker ikke noe etterslep i spill (testet COD, Max Payne 2 & KOTOR) og, den har klare, fine farger. Anbefales!! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 enden - Hadde jo vært kult med test ja, men bedriften bestiller nytt datautstyr fra komplett på Mandag. Det er jo få som kjøper CRT nå så det skader ikke å teste flere "rimelige" LCD skjermer mcbeef - Ja NEC er respektert her også, de ligger like godt ann som Samsung nå, ingen tvil om at det er en god LCD skjerm dere har anbefalt Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Vi jobber på harde liver med tester her, og jeg sikter meg inn mot litt mer forbrukervennlige modeller nå (les: rimelige), men det er jo så sinnsykt mange å ta av Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Dere gjør en god jobb, bra tester som er godt skrevet Skal dere teste noe så er det nok best å gå for velkjent kvalitet med grei pris ja, selv om det kommer mye annet nytt av merker så tror nok folket løper i NEC sine åpne armer istedenfor en ny fabrikant på markedet som kaller seg "LCD Master 2000" som ingen har hørt om Men det fins jo som du sier mange av disse kjente merkene og det er begrenset hva dere kan "gape over" av dette fjellet Endret 9. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Skriver bestillingslister som faxes i morgen tidlig i kveld, noen siste innspill? Tror jeg sjangser på Samsung 710T og bytter den med NEC hvis den skulle være dårlig... Må jo være pioner Endret 11. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Fornixx Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hoax, Vurderer selv å kjøpe Samsung en 710T men lurer presis som du på forskjellen mellom den og 173T. Er jo selvfølgelig intressert av reskere responstid en 25ms som på 173T en men det vore jo intressant med et test på skjermen før man kjøper den. Meget intressert av din erfaring av skjermen! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Fikk ordre bekreftelse nettopp så den er på vei Leggerut mine erfaringer i en minitest så snart som jeg får den Lenke til kommentar
Fornixx Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Høres greit ut Hoax! Bestillte du fra Netshop? Superservice, kjøpte mobil fra dem for 2 uker siden. Bekreftelse direkt, pakkbekreftelse etter 2 timer og leverans på 2 dager til Oslo. Topp! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Måtte bestille fra Komplett, gjennom jobben...Bedrifts avtale opplegg som gjør at jeg blir lettet litt på skatten Lenke til kommentar
Fornixx Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Kjøpte Samsung 710T:en igår fra Netshop. Håper det var en bra kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå