akristina92 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hei. Jeg bestilte meg en ny pc for noen dager siden(HK, RAM og CPU). Satt den opp nå nettopp. Jeg trykker på "på" knappen, men pc`n vill ikke starte. Ingen respons. Ikke noe pipelyder eller noe. Hva kan ver galt? pc: HK: Abit KD7A CPU: Amd Athlon xp 2500+ RAM: 512mb DDR-RAM. Takker for svar! Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du har vel husket å koble på Power Sw? Lenke til kommentar
Raz Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg kjenner ikke hovedkortet ditt, men du kan jo sjekke om det er noen lys på hovedkortet som skal lyse når det får strøm. Dersom så er tilfelle bør du sjekke om du har koblet psu'en riktig. Ellers kan du jo dobbeltsjekke koblingen mellom powerknappen og hovedkortet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Alt skal være koplet til. Lenke til kommentar
Raz Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Vel, jeg hadde nok sjekket enda en gang Du har husket å skru på strømmen bak på psu'en? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du har plugget i skjermkort, PSU, ram, CPU og alle kablene riktig? Lenke til kommentar
eirik_stene Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 det som ofte kan være problemet er at du ikke har koblet til on/off ledningen riktig, se i manualen til hovedkortet og kabinettet for oplysninger angåenede dette Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du må sette Power SW kabelen riktig vei på hovedkortet og, + at du må sette den i riktig.. Les manualen hvis ikke du finner pluggene/pinnene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå