dimiles Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Takk for hjelpen. Hørte noe om at garantien føkka seg hvis man inngraverte noe på den? Stemmer dette? Eller? Virker litt merkelig synes nå jeg. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Takk for hjelpen. Hørte noe om at garantien føkka seg hvis man inngraverte noe på den? Stemmer dette? Eller? Virker litt merkelig synes nå jeg. Garantien blir ikke "føkka" men når man bestiller produkter som er spesialgjort akkurat for deg så vil ikke 15 dagers full returrett være gyldig. Dette gjelder ikke bare ved kjøp av iPod, men ved kjøp av alt mulig. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Prisen er til å grine av Jeg kjøpte den fra USA gjennom en venn. Der koster den 1350 kr, men jeg fikk den for 1k Lenke til kommentar
total Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Prisen er til å grine av Jeg kjøpte den fra USA gjennom en venn. Der koster den 1350 kr, men jeg fikk den for 1k Hvordan fungerer "hjulet"? Er det lett å scrolle gjennom spillelistene? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Joa det er litt uvant i starten, men det fungerer bra med litt trening. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Argh. Jeg var på Mac & Carry i dag for å sjekke litt, og der sa de at spilleren ikke var tilgjengelig før om 4-6 uker. Noe som kan bety slutten av august / starten av september. Me: WTF? Trodde spilleren skulle komme i slutten av Juli, jeg?! Hva skjer!? Dagbladet har jo også annonsert med at den skal komme slutten av Juli. Jeg vil ikke vente 6 uker TIL. Hva med apple-store-Norge da? Vil den bli levert med en gang der, eller må man vente 4-6 uker? ARGH! Jeg vil ha den i slutten av Juli, og ikke i September. ( Lenke til kommentar
total Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 dette er jo helt elendig! Skulle jo egentlig komme i april! men kanskje forhandlerene får de inn senere enn på apples webshop? Lenke til kommentar
lesekatta Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg ringte på komolett her om dagen. (i Trondheim)... De sa at de fikk den 30.august, men det var en ubekreftet dato. Så det kunne hende de fikk den før... Vil ha den nå!! Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Bare å bestille fra apple.com, da. Dem sender jo til Norge, og du får den etter en eller to uker(?) Lenke til kommentar
lesekatta Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Bare å bestille fra apple.com, da. Dem sender jo til Norge, og du får den etter en eller to uker(?) Prøvde å bestille, men de godtok ikke kreditt kort nr... Jeg gir snart opp og venter til den kommer i butikken...,men d er lenge til Noen tips på hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Revs Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Bare til å prøve igjen det!! Jeg fikk nå til å betale med kort... Men jeg bestillte den med engang den var tilgjengelig i Norge... Får den sikkert på mandag Var iallefall kommt til Norge på fredag Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Anbefaler som vanleg ein tur innom ebay.com... Ipod Mini Viss du kjøper frå ein grei selgjar, så går det jo stort sett greit å unngå MVA også... Hugs at du får 24% MVA på prisen inkl. frakt når du bestiller frå apple.com (rett meg viss eg tar feil).. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Tror ikke det går å bestille fra apple.com til Norge. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 WTF? Går det kun an å lade gjennom USB 2,0? Har de ikke old-fashion strømtilkobling? :S :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå