Solaris Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Endelig er iPod Mini tilgjengelig på The Apple Store (Norge)! Pris kr. 2289,99 Kilde: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Kva følger med at kabler? Eg har sjølv iPod 3, men gløymde det. Søstera mi vil ha iPod Mini. Viktige ting: - USB og Firewire kabel - Beskyttelsesveske Det er ein klips ting i følge Apple.no. Funker den til jogging? Når kjem dei i butikkene forresten? (Komplett osv..) Endret 7. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
Revs Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 er ikke helt sikker på hva som følger med... får vel med det viktigeste stod i ordrebekreftelsen at jeg skulle få den 27 juli... så kommer vel på komplett rundt de tider Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 prøver å ha is i magen jeg... håper prisen synker litt etter den har kommet i butikkene og rushet av ventende kunder går over... kan jo håpe på å betale iallfall 500,- mindre om man orker vente... Lenke til kommentar
Revs Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) har ventet lenge nok nå! skulle jo egentlig være i tilgjengelig i norge i april... syns egentlig ikke prisen var så verst... de på apple hadde regnet med at den skulle være nærmere 3k Endret 7. juli 2004 av Revs Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 kan den bestilles med monogram her i landet ???? Lenke til kommentar
Revs Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 kan den bestilles med monogram her i landet ???? ehh... hva er det? Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 virker som du kan gravere inn navnet ditt og motto på den når du bestiller på nett ja, mot et tilleggsbeløp da... Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Er 200,- billigere enn først annonsert. Så Jeg bestile liksågodt nå. Så har jeg den på sensommern. Er digg med Mp3 spiller om sommern. Og når den er mini er det diggere. Lenke til kommentar
total Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 vil ha jeg og, men har is i magen, og håper den har sunket med 500 spenn til høsten. ang monogram, er vel ikke det særlig smart med tanke på videresalg når du er lei den om 5 mnd (når ipod mini 10, 15 og 40 gig kommer) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kommer Ipod Mini med 10GB osv senere? noen som vet eller bare spekulerer dere? Og en ting til, etter de ca 18 månedene, hva skal man gjøre da når batteriet er oppbrukt? får man byttet det et sted? hmm.. Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Var ikke det med de atten månedene kun et problem på de første ipod'ene? Mente å ha hørt det var fikset nå jeg... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Noen her som har ipod mini nå? kan ikke noen skrive en bruker test av den da Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Var ikke det med de atten månedene kun et problem på de første ipod'ene? Mente å ha hørt det var fikset nå jeg... Stemmer, det var vel 0,2 % som fikk problemer med batteriet etter 18 mnd. De hadde iPod med batteri fra en dansk produsent som nå Apple har valgt bort. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 men det sto også på ipodlounge.com at et vanlig lithium ion batteri tåler ca 300 - 500 utlading-oppladings sykluser. noe som vil si at det kanskje må byttes innen 18mnd ca Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Seff kommer ipod mini med 10GB. Men som alt annet tar det tid. ipod kom først med 5 GB, nå har den 40GB. ipod mini har ikke kommet til Norge enda. Så jeg tviler på de kommer med en mini med mer kapasitet med det første. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hva gjør man etter 18 måneder da? Er det gratis å bytte batteri? Evt. hvor mye koster det? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Hva gjør man etter 18 måneder da? Er det gratis å bytte batteri? Evt. hvor mye koster det? Hadde du gjort 5 sekunders research selv så hadde du sikkert funnet det ut du også. Var ikke vanskeligere enn å gå på apple.no/ipod og trykke nederst for info om batteri. http://www.apple.com/no/batteries/ipods.html http://www.apple.com/no/support/ipod/ Etter hva jeg kan se så bytter de ut batteriet gratis om det går i stykker innen et år. Etter det koster det 1000 kroner om du ikke har Apple Care. Endret 14. juli 2004 av MCDr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå