Gå til innhold

Apple iPod Mini nå også i Norge...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kva følger med at kabler?

Eg har sjølv iPod 3, men gløymde det.

Søstera mi vil ha iPod Mini.

Viktige ting:

- USB og Firewire kabel

- Beskyttelsesveske

Det er ein klips ting i følge Apple.no. Funker den til jogging?

Når kjem dei i butikkene forresten? (Komplett osv..)

Endret av zeph
Lenke til kommentar

har ventet lenge nok nå! :p skulle jo egentlig være i tilgjengelig i norge i april... syns egentlig ikke prisen var så verst... de på apple hadde regnet med at den skulle være nærmere 3k :thumbup:

Endret av Revs
Lenke til kommentar

vil ha jeg og, men har is i magen, og håper den har sunket med 500 spenn til høsten.

ang monogram, er vel ikke det særlig smart med tanke på videresalg når du er lei den om 5 mnd (når ipod mini 10, 15 og 40 gig kommer)

;)

Lenke til kommentar
Var ikke det med de atten månedene kun et problem på de første ipod'ene? Mente å ha hørt det var fikset nå jeg...

Stemmer, det var vel 0,2 % som fikk problemer med batteriet etter 18 mnd. De hadde iPod med batteri fra en dansk produsent som nå Apple har valgt bort.

Lenke til kommentar
Hva gjør man etter 18 måneder da? Er det gratis å bytte batteri? Evt. hvor mye koster det?

Hadde du gjort 5 sekunders research selv så hadde du sikkert funnet det ut du også. Var ikke vanskeligere enn å gå på apple.no/ipod og trykke nederst for info om batteri.

http://www.apple.com/no/batteries/ipods.html

http://www.apple.com/no/support/ipod/

Etter hva jeg kan se så bytter de ut batteriet gratis om det går i stykker innen et år. Etter det koster det 1000 kroner om du ikke har Apple Care.

Endret av MCDr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...