jendor Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Får kompensasjon for dette, så de har tatt tak i det. Endret 9. juli 2004 av jendor Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Wow... Litt av en dårlig unnskyldning de brukt mot deg. Er jo rett og slett tragisk å si at noen har jukset. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kanskje like greit jeg holdt meg til talkmore da.. selv om jeg fortsatt ikke for tatt imot mms fra folk med telenor.. men bestilte mobyson til fattern og søstra. jaja får se hvordan det går Lenke til kommentar
Coolchili Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Veldig så brått du snudde da ?? Dine innlegg så langt tilsier vel ikke akkuratt at dette du skriver nå er veldig nyansert. Har selv hatt en del mail fram og tilbake med Mobyson og bare hatt positive erfaringer. Kan vel være at historien er noe mer nyansert enn det du fremlegger ?? Endret 7. juli 2004 av Coolchili Lenke til kommentar
duda Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 trenger ikke å quote alt han har sagt. vet vel godt at du svarer til han. blir bare uryddig når du quoter så mye. uansett, så har jendor pratet mye positivt om mobyson, FØR de skulle sende ut sim kortene og startpakkene. men hadde ikke du blitt forbanna da, om de plutselig sa at du juksa med opplysninger, derfor får du ikke startpakke fra oss? har nevnt det før, at eventuelt en av de nye kommer nok til å havne i uføre. talkmore har vært bra. mobyson, tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Coolchili Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du misset mitt poeng - at dersom det har skjedd noen form for kanselering, er det kanskje er grunn til det. Vet f.eks at hacking av nummerbase har vært er problem for flere operatører - blandet annet Talkmore. Så virker det kansje litt dumt å trekke konklusjoner basert på ett innlegg ?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Virker nesten som om du beskylder han for noe Lenke til kommentar
jendor Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Mobyson har ordnet opp i saken. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 og de er fortsatt useriøse...? eller? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 og de er fortsatt useriøse...? eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå