Gå til innhold

jeg skal få meg RC-Bil

aklla

Anbefalte innlegg

jepp, endelig skal det skje, jeg skal ha meg en av de råeste rc-bilene, inne monstertrucker da...

835.jpg:love:

der er den, Savage 25 :)

den er 16,8" høy og 21" bred og skal gjøre mer enn 60km/t og tåler høye hopp uten problemer, og er så vanntett som de kan lage den...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RC er tøft ja.

Har hatt noen el-biler, helt til jeg i fjor solgte dem kjøpte meg en fuel-bil.

Den ble solgt rimelig raskt når jeg innså hvor mye som måtte gjøres for å vedlikeholde den, pluss at jeg kjørte som en tulling og trengte nye deler i ett sett :)

Men moro var det! Helt sykt moro..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

RC biler er fett ja! Har drevet en del med det selv. Du bør melde deg inn i en RC klubb hvis det finnes det i området, der får du all hjelp til mekking hvis du trenger det, og det har nok noen offroad baner i området å. Ingenting er som å kappkjøre med andre! :D

PS: Jeg har en til salgs hvis noen er intresert. ;)

Lenke til kommentar
RC biler er fett ja! Har drevet en del med det selv. Du bør melde deg inn i en RC klubb hvis det finnes det i området, der får du all hjelp til mekking hvis du trenger det, og det har nok noen offroad baner i området å. Ingenting er som å kappkjøre med andre! :D

PS: Jeg har en til salgs hvis noen er intresert. ;)

du har savage 25 til salgs??

(sender deg pm)

og det er en del baner og slikt rundt her, og jeg kan masse om å mekke rc-biler, demonterte den gamle bilen ca 1 gang pr uke, helt til motoren røk...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

rc biler er digg ja. husker en gammel rc bil jeg fikk når jeg var 5-6, med en egen kanon greie på den. bilen er jo seff død nå, men kanonen funker fett fortsatt. en gang satt jeg den opp som dørvakt. når broren min fikk kulene i hodet mens jeg var hos en kompis måtte jeg lete huset rundt for å finne de igjen, da men...

var fett likevel... kanskje jeg skal finne den og montere den som pc guard?

Lenke til kommentar
jepp, endelig skal det skje, jeg skal ha meg en av de råeste rc-bilene, inne monstertrucker da...

[img']http://press.hpi-europe.com/pressgfx/med/835.jpg[/img'] :love:

der er den, Savage 25 :)

den er 16,8" høy og 21" bred og skal gjøre mer enn 60km/t og tåler høye hopp uten problemer, og er så vanntett som de kan lage den...

Så den i lekebutikken i går :love:

Utrolig deilige dempere, 5cc motor (noe der i nærheten) og masse annet stæsj

Lenke til kommentar

Er det noen som har fuel-båt? Og er det mye mekking med den? Har litt lyst på det.. Har bil (Kyosho Ultima Gp) men den står på en hylle. Vet ikke om den virker... Får litt lyst til å ta den fram. Men det er så dyrt :hmm:

Det er dritkult å kjøre med slike! Digger det! En kompis klarte å hoppe ca. to meter. før han kræsja og ødela bilen i en murvegg. Tror ikke han har kjørt sia da. Det er en sport som koster litt det.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke peiling å betalte en rundt 4000 for en sånn bensin-RC. Det ble et helvetes mye mekking selv om jeg aldri fikk kjørt den. Ikke hopp rett på sånn hvis du ikke har anlegget for små skruer, motorer og andre ting som forviller seg inn slike kompliserte systemer. :)

Edit: Joda, prøv gjerne; det går sikkert fint en stund, men jeg ville nå begynt en litt annen plass om jeg ført skulle begynne.

Edit2: Den står bare og samler støv. Vet ikke om den funker eller ikke, men motoren er aldri kjørt. Sikkert noen som har mer bruk for den i bytte mot noen få lapper. :D Den skulle visst rulle i 80 km/t hørte jeg.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar
Er det noen som har fuel-båt? Og er det mye mekking med den? Har litt lyst på det.. Har bil (Kyosho Ultima Gp) men den står på en hylle. Vet ikke om den virker... Får litt lyst til å ta den fram. Men det er så dyrt :hmm:

Det er dritkult å kjøre med slike! Digger det! En kompis klarte å hoppe ca. to meter. før han kræsja og ødela bilen i en murvegg. Tror ikke han har kjørt sia da. Det er en sport som koster litt det.

hehe...

det er dyrt ja...

tar tid gjør det også, jeg brukte noen timer på å få den til å starte, har også brukt en god del tid i dag, den går enda ikke helt bra, skrudde også en time også i går

dra den frem fra hylla di du

det er vel like mye eller mer mekking på en bot...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...