aklla Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) jepp, endelig skal det skje, jeg skal ha meg en av de råeste rc-bilene, inne monstertrucker da... der er den, Savage 25 den er 16,8" høy og 21" bred og skal gjøre mer enn 60km/t og tåler høye hopp uten problemer, og er så vanntett som de kan lage den... Endret 7. juli 2004 av aklla Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Den så jo ganske fet ut da! Kult at den tåler høye hopp, noeen av de tåler ingenting! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 RC biler er fett, uansett om man er 5 år eller 40 Trur jeg kommer til å kjøpe meg en liten rc bil, Kyosho Mini-Z. *kose på* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hehe, AE86 jo. Sånn har naboen min i ordentlig bil. (Levin, ikke Trueno though). Men RC-bil eier. Så lenge det er fuel-motor. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Åhhh RC bil! En dag skal eg få meg en slik svær en som deg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 RC er moro ja, men vær forberedt på mye mekking hvis det er fuel. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 RC er tøft ja. Har hatt noen el-biler, helt til jeg i fjor solgte dem kjøpte meg en fuel-bil. Den ble solgt rimelig raskt når jeg innså hvor mye som måtte gjøres for å vedlikeholde den, pluss at jeg kjørte som en tulling og trengte nye deler i ett sett Men moro var det! Helt sykt moro.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 RC biler er fett ja! Har drevet en del med det selv. Du bør melde deg inn i en RC klubb hvis det finnes det i området, der får du all hjelp til mekking hvis du trenger det, og det har nok noen offroad baner i området å. Ingenting er som å kappkjøre med andre! PS: Jeg har en til salgs hvis noen er intresert. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Min RC går nåh i 110... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 RC biler er fett ja! Har drevet en del med det selv. Du bør melde deg inn i en RC klubb hvis det finnes det i området, der får du all hjelp til mekking hvis du trenger det, og det har nok noen offroad baner i området å. Ingenting er som å kappkjøre med andre! PS: Jeg har en til salgs hvis noen er intresert. du har savage 25 til salgs?? (sender deg pm) og det er en del baner og slikt rundt her, og jeg kan masse om å mekke rc-biler, demonterte den gamle bilen ca 1 gang pr uke, helt til motoren røk... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Min far har en slik en i "ford focus" utgave .. Den var det jeg som kjørte ihjæl Kardongen og demperne på sist.. Men, FY den går.. Lyst på en sånn RC båt, med fuel seff.. Elektrisk er jo ikke no morro! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Rc bil er gøy ja. Liker savage'en, tåler utrolig mye Men desverre ikke like gøy som r/c helikopter!!! Får mitt i morgen (eller i dag, begynner å bli litt trøtt)... Endret 27. juli 2004 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 rc biler er digg ja. husker en gammel rc bil jeg fikk når jeg var 5-6, med en egen kanon greie på den. bilen er jo seff død nå, men kanonen funker fett fortsatt. en gang satt jeg den opp som dørvakt. når broren min fikk kulene i hodet mens jeg var hos en kompis måtte jeg lete huset rundt for å finne de igjen, da men... var fett likevel... kanskje jeg skal finne den og montere den som pc guard? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 liten oppdatering her... ble ikke savage 25, men mad force fra kyosho den er vel her på tirsdag eller onsdag Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 jepp, endelig skal det skje, jeg skal ha meg en av de råeste rc-bilene, inne monstertrucker da... [img']http://press.hpi-europe.com/pressgfx/med/835.jpg[/img'] der er den, Savage 25 den er 16,8" høy og 21" bred og skal gjøre mer enn 60km/t og tåler høye hopp uten problemer, og er så vanntett som de kan lage den... Så den i lekebutikken i går Utrolig deilige dempere, 5cc motor (noe der i nærheten) og masse annet stæsj Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ser kult ut, men jeg har alltid hatt lyst på RC fly mer enn bil, evt. båt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er det noen som har fuel-båt? Og er det mye mekking med den? Har litt lyst på det.. Har bil (Kyosho Ultima Gp) men den står på en hylle. Vet ikke om den virker... Får litt lyst til å ta den fram. Men det er så dyrt Det er dritkult å kjøre med slike! Digger det! En kompis klarte å hoppe ca. to meter. før han kræsja og ødela bilen i en murvegg. Tror ikke han har kjørt sia da. Det er en sport som koster litt det. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Jeg hadde ikke peiling å betalte en rundt 4000 for en sånn bensin-RC. Det ble et helvetes mye mekking selv om jeg aldri fikk kjørt den. Ikke hopp rett på sånn hvis du ikke har anlegget for små skruer, motorer og andre ting som forviller seg inn slike kompliserte systemer. Edit: Joda, prøv gjerne; det går sikkert fint en stund, men jeg ville nå begynt en litt annen plass om jeg ført skulle begynne. Edit2: Den står bare og samler støv. Vet ikke om den funker eller ikke, men motoren er aldri kjørt. Sikkert noen som har mer bruk for den i bytte mot noen få lapper. Den skulle visst rulle i 80 km/t hørte jeg. Endret 7. august 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Er det noen som har fuel-båt? Og er det mye mekking med den? Har litt lyst på det.. Har bil (Kyosho Ultima Gp) men den står på en hylle. Vet ikke om den virker... Får litt lyst til å ta den fram. Men det er så dyrt Det er dritkult å kjøre med slike! Digger det! En kompis klarte å hoppe ca. to meter. før han kræsja og ødela bilen i en murvegg. Tror ikke han har kjørt sia da. Det er en sport som koster litt det. hehe... det er dyrt ja... tar tid gjør det også, jeg brukte noen timer på å få den til å starte, har også brukt en god del tid i dag, den går enda ikke helt bra, skrudde også en time også i går dra den frem fra hylla di du det er vel like mye eller mer mekking på en bot... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Tok bilen på ferie til sverige. Så når jeg skulle kjøre, hadde jeg glemt gløderen (vital del for å få start på bilen). Superkjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå