DesertGlow Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Asono EMP-Z Noen MP3-spillere er relativt store, noen er middels store og noen er relativt små. Men det mange ikke tenker på er at man også får de som er enda mindre. Vi har tatt en titt på spilleren som påstås å være verdens minste! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Jeg har hatt denne spilleren siden den kom ut, og kan si at jeg er svært fornøyd med den. Jeg bruker den til joggeturene mine, for da vil jeg ikke dra rundt på noe som veier noe særlig. Til slike formål er den helt genial Edit: Bra artikkel, forresten Endret 7. juli 2004 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
zTab Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Bra artikkel Magnus! Kjøpte selv denne spilleren for ei ukes tid sida, og jeg kan absolutt si meg enig i alt du skreiv! Selv "Ikke sant/da" ville vært stolt av artikkelen din! Hehe! (Uten å bli altfor intern her) Peace out.. - Frode - Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Bra artikkel Magnus! Kjøpte selv denne spilleren for ei ukes tid sida, og jeg kan absolutt si meg enig i alt du skreiv! Selv "Ikke sant/da" ville vært stolt av artikkelen din! Hehe! (Uten å bli altfor intern her) Peace out.. - Frode - Tok meg 20 sekunder før jeg forstod hva du mente, og så fant jeg ut hvem du var Glad jeg ikke skal ha noe mer kontakt med "Ikke sant/da" Lenke til kommentar
zTab Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Glad jeg ikke skal ha noe mer kontakt med "Ikke sant/da" Hehe.. Det skal neppe jeg heller.. Men man vet jo aldri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå