Hoax Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Steelpad og Logitech 510MX er utrolig bra. Jeg synes ihvertfall 510MX er bedre enn MS 3.0 og 4.0 selv om begge de også er veldig bra. Steelpad er det beste jeg har vært borti av "musmatte", passe stor, solid, god gli... IceMat er for grov, Icemat II Har jeg ikke prøvd men den er mindre grov ihvertfall Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) ikke intelli 4.. hadde den men måtte bare bytte den inn med en 3.0... Jeg bruker scrollehjulet når jeg spiller cs (ja dere synes sikkert det er teit men jeg er vandt til det og det funker bra) Jeg ruller på det når jeg skal bytte våpen, det går ikke med IE4.0 fordi en mikroskopisk bevegelse på hjulet får hele våpen rekka til å rase igjennom.. Jeg trykker på scrollehjulet for å fastswitche.. det funker ikke i det hele tatt med IE4.0 Så det er nok IE3.0 for meg gitt... hadde også en logitech Dual Optical før som jeg var MEGET fornøyd med.. EDIT: Kraftig å leif hadde voldtatt dette innlegget... Endret 11. juli 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Man kan stille å mange linjer den skal scrolle for vert scroll! Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Scrollehjulet på IE4 har ikke faste "hakk" den scroller med.. men den er helt "glatt" liksom.. stilte den på 1 linje (laveste) men det hjalp ingenting... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg bruker: IntelliMouse Optical 1.1A USB and PS/2 Compatible Microsoft Corporation - Made in China (E). Den går på 5 Volt og trekker 100mA, og har følgelig et effektforbruk på 0,5Watt. Har brukt den musa på fUnc, IceMat og diverse musematter i filt. Anbefales. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Scrollehjulet på IE4 har ikke faste "hakk" den scroller med.. men den er helt "glatt" liksom.. stilte den på 1 linje (laveste) men det hjalp ingenting... ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå