Zeph Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Eg veit at emnefeltet ikkje er heilt...100%, men det var det beste eg klarte, var litt vanskeleg å forklare det meir med begrensa plass. Eg vil altså ha eit program som kan gjere følgande: - Legge 2 videoar over kvarandre på samme film. Dvs. at eg har 2 filmer som eg vil legge saman slik at begge filmane blir vist samtidig på ei fil. - Ta stillbilder av videoer. - Redigere fart og kunne kjøre ein film baklengs. - Legge til lyd. Men altså, det punktet med å legge 2 filmar over kvarandre, er ein nødvendighet, eg reknar med dei andre funksjonane er der uansett. Dersom det ikkje er program som kan ta stillbilder av ein film, kva program kan dette? Eg har brukt WMM litt, men føler at det ikkje er tilstrekkeleg. Har lest om Adobe Premiere og Pinnacle Studios. Regner med at ingen gratisprogram klarer alt eg vil, eller? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du kan prøve Pure Motion EditStudio 4 - det er antagelig det billigste av de mer avanserte redigeringsprogrammene hvor du kan mikse et ubegrenset antall lyd- og videospor, ha bilde i bilde, kjøre filmen baklengs, bruke blue-/greenscreen etc. Langt billigere enn Adobe Premiere og langt bedre enn Pinnacle Studio. Det er et rent videoredigeringsprogram, og du kan derfor ikke brenne DVD'er direkte. Men det er jo bedre med et program som gjør en ting bra enn et som gjør flere ting halvbra. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har ikke hørt om Pure Motion Editstudio 4.. Men det hørtes bra ut hvis det er rimelig.. Selv bruker jeg premiere. Og det funker veldig bra til det du etterlyser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå