Ozzi Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg lurer på hvordan jeg får MP3 sanger og themes fra dataen og inn på mobilen. Bruker jeg Bluetooth eller IR. Åssen skal mobilen liggi forhold til dataen. er totalt n00b her så jeg trenger grundig gjennomgang. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det kommer vel ann på hva du har på dataen din. Har du bluetooth adapter eller IR på pc'en da? Ellers kan du bruke data-kabel. Følger ikke det med på SE telefoner? Lenke til kommentar
thord Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hei igjen ozzi det følger desverre ikke med data kabel til K700i, så du er pent nød til å kjøpe den eller en bluetooth port som går i usb'n.. da kan du overføre alt fra bilder til MP3'r den koster ca 600.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg kjøpte min BT dongle til 399,- da men Blåtann går fort nok, men vil heller anbefale deg å kjøpe en datakabel Lenke til kommentar
thord Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg kjøpte min BT dongle til 399,- da men Blåtann går fort nok, men vil heller anbefale deg å kjøpe en datakabel OMG! har du mye penger eller? da tenker jeg på alle mobilene du har eid!! hehe nice liste dah.. men jeg så en mobil som ikke var der.. hmmm.. hehe. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Off-topic: Heh... Nei, har egentlig ikke mye penger Driver og bytter rundt og slikt, så er det jo litt fortjeneste innimellom da K700 will be next! Da skal jeg ha meg en datakabel ja. Lenke til kommentar
thord Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Off-topic: :D:D høres bra ut.. håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Off-topic: :D:D høres bra ut.. håper du blir fornøyd! Håper det, blir jo aldri fornøyd. Men så på den idag, den er jo helt genial!! Mangler BARE minnekort On-topic: Sjekk her den har jeg, meget bra valg eller her 2 alternativer der hvertfall Eller kabel da her sånn Lenke til kommentar
thord Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Off-topic: hehe.. har den øverste der.den er helt grei. overfører alt med en hastghet på 23kb/s.. jah.. sant skulle vært minne kort på den. ( tenker spesielt på MP3 spiller ) hva ga du totalt kroner for P900 + minnekort? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Dritt at blåtann adapterne koster så mye når mobilen koster så mye fra før ! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Dritt at blåtann adapterne koster så mye når mobilen koster så mye fra før ! Det skulle heller fulgt med en datakabel til K700 når du kjøpte den Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Dritt at blåtann adapterne koster så mye når mobilen koster så mye fra før ! Det skulle heller fulgt med en datakabel til K700 når du kjøpte den helt enig. Når vi betaler den dyre prisen så skulle vi fått med mere en et "headset" å en cd...! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 K700 er vel litt over priset da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå