Tfosheim Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Stanser utvikling av MBM Motherboard Monitor har i en årrekke vært et uunnværelig verktøy for entusiaster. Etter syv år med oppdateringer under stadig vanskeligere forhold, legger utvikleren ned arbeidet med MBM-programvaren. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Virkelig synd. Er spent å se om det blir en verdig avtaker i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Trist ja. Brukte dette i mange år. Har selv gått over til speedfan den siste tiden. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 kom ikke som noen bombe, disse utviklerene holder kortene ganske tett til brystet. Epz. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Synd for ham, men kan dessverre ikke si at jeg har hatt så gode erfaringer med MBM, verken på mitt gamle MSI-hovedkort eller mitt nye Gigabyte-hovedkort... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Sitter ikke akkurat å griner her. Glad vi er kvitt dritten jeg. Lenke til kommentar
Beo Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Følger jo stort sett med sånne overvåknings prg på de fleste HK så det burde ikke være det aller største problemet å finne en tilsvarende løsning Iallefall foreløpig Lenke til kommentar
kindings Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Synes MBM var en bra programvare, men som flere her sier leverer de fleste HK produsentene programvare som kan gjøre mye av det samme. Asus har probe, som funker OK, men synes ikke det er like genialt som MBM. En av funksjonene jeg likte i MBM var at man kunne ha fremme viftehastigheter, temperaturer etc enten i en liten boks for seg selv på skjermen eller nede til høyre sammen med de andre ikonene. Trist at produsentene holder denne type info så tett til brystet, ser heller ikke hensikten med det. Neppe noe store hemmeligheter som ligger bak tilgangen til disse sensorene, burde ikke være det hvertfall. Også trist at ingen andre kan ta over med ny giv. Edit: Når det er sagt har jeg ikke brukt denne type software etter at jeg sluttet å presse CPUen, OCer den sef litt, men ikke mer enn den skal tåle uten temp problemer eller liknende. Endret 7. juli 2004 av kindings Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kjipe greier, er glad i MBM. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 har prøvd det flere ganger, men designe er ikke helt ok etter min mening, så tar det også litt tid og konfigurere det, og det bugger i taskbar. Men det var jo helt greit. Får håpe forfatter får litt fritid nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå