Blib Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Da har Komplett.no startet sommerkonkurransen sin. May the best nerd win Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Da har Komplett.no startet sommerkonkurransen sin. May the best nerd win jaja, da vinner jeg helt klart jeg har noen som kommer til å knuse alle! hehe Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Om du helt sikkert vinner, gidder jeg ikke prøve engang. Grattis til deg! _ johanf Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Må bare vente til det blir til dårlig vær Endret 7. juli 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Dere får ta med pc`en ut i naturen i sommersola og ta et bilde. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Dere får ta med pc`en ut i naturen i sommersola og ta et bilde. Ta PC'n ned på stranda, hehe Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det står "Juni konkurranse" i overskriften, og "innen 31 juli" litt lengre ned. Litt forvirrende! Lenke til kommentar
joker Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Syns de heller kune brukt tiden på komplett til og skjærpe seg med og sende ut varer og returer.. greide til og med og få til svar at de ikke gotok angrefristen minn Skal nok ta en tlf i morgen ja Lenke til kommentar
proffelina Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er det lov med Photoshop? Har endel ideer som ellers hadde vært vanskelig å gjennomføre på ordentlig. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Har en helt genial ide, men den er litt vansklig å få til... Hehe, tror jeg kunne vinni ganske så glatt med den EDIT: noen som vet om en Eheim 1048 tåler saltvann godt? :D:D Endret 7. juli 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
oycob Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Har en helt genial ide, men den er litt vansklig å få til... Hehe, tror jeg kunne vinni ganske så glatt med den EDIT: noen som vet om en Eheim 1048 tåler saltvann godt? :D:D lol, vannkjøling rett fra havet hadde slått ann... pcen på et pent lite svaberg uti skjærgården... *Se for meg* Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hadde en enda litt mer ekstrem tanke jeg da Lenke til kommentar
proffelina Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er Eheim 1048 en laptop? Husk, hvis du skal stå på vannski trenger du to laptopper. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Eheim 1048 er en pumpe som mange bruker i vannkjølings-systemer, bl.a meg... Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Leverer komplett endel hardware til hw.no´s tester? Siden de "tilfeldigvis" slettet min kommentar hvor jeg sa premiene var så som så, og at det var en grei måte å bli kvitt et dårlig skjermkort eller to ved å "lodde" de ut? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 'Laptop på vannski' hadde jo vært moro og sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå