Martin_03 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Da er vannkjøling kjøpt inn, ei hydor L20 vifte, og en zalman cpu blokk.. Var det absolutt billigste jeg kom over, og kom på totalt 500kr, pluss ca 85 kr i porto. En grei inngangspris når jeg ser hva slike sett kan koste. Vanntank og radiator må jeg improvisere, uten at det skal koste noe, det samme med slanger, må handle inn en grei slange. Tanken er og senke pumpa ned i tank, og videre bygge inn tanken i en sponboks, slik at det ikke blir hørbar støy fra pumpa. Hva bruker folk her til og kappe opp kobberplater med? Jeg trenger og lage noen hardisk kjølere. Holder 1mm kobberplater påloddet kobberrør? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Du kan bruke metall-saks, stikksag, dremel, metall-sag.. selv liker jeg stikksaga best. Går fint med 1mm ja. Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Du kan bruke metall-saks, stikksag, dremel, metall-sag.. selv liker jeg stikksaga best. Går fint med 1mm ja. Et 2m langt halvhardt rett kobberør fra biltema ble kjøpt inn. Det røret er altså 12mm total tykkelse. Er det den tykkelsen folk her bruker til hardisk kjølere? Syns den så veldig fin ut til den bruken.. Egner det seg og koble 10mm inv diameter pvc slange rett på det kobberøret? Endret 9. juli 2004 av Martin_03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå