Omar Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hei Er det noen som kan hjelpe meg med å finne drivere til hdden min? Siden det er S-ATA finner ikke windows cden harddisken så jeg må innstallere driverne først. Noen som vet hvor jeg kan finne de? Hoverkortet er: FIC K8-800T med VIA K8T800 chipset Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 du må ha CD'en til HK så tar du også lager en diskett på en annen maskin, så kan du bare installere med disketten ! Lenke til kommentar
Omar Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Ja men hvilken filer fra den cden? Jeg lagde det engang, men da hjalp en netshop fyr meg. Jeg husker ikke hvilken filer det er.... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dine drivere finner du her , samt instruksjoner : http://www.viaarena.com/?PageID=310 ... Lenke til kommentar
Omar Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Takk for linken, men jeg tror ikke det hjelper. Jeg må legge dreverne ut på en diskett og innstallere de med Windows cden. Jeg kommer nemlig ikke inn i windows. Det står: C:/windows/system er skadet eller mangler. Reparer med windows cden. Jeg kan ikke reparere uten og innstalere S-ATA driverene med windows cden. Altså trykke F6 i det innstallasjonsprogrammet starter. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Du MÅ benytte diskett + xp cden. I driverne jeg refererte til er det hvis de pakkes ut en folder som heter driverdisk . Innholdet av den folderen kopieres til diskett som benyttes ved F6 . ... Endret 9. juli 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Legg innholdet i DriverDisk\RAID\Winxp på en floppy. Vasnkeligere er det ikke. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Ok.. Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå