Gå til innhold

bare slett den

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digger tegningen! Du som har laget den eller?

Så greit ut dette, men du bør kanskje omstrukturere menyen litt, finne en "ordentlig" plass til den? Hvordan har du tenkt å gjøre det videre? Svart bakgrunn tenker jeg? Må også legge til at det blir vertikal scroll i 1024x768.

Lenke til kommentar

En venn av meg har tegnet den.

Vertical scrollen kommer når det er et bilde skal fikse på det!

Ikke noe svart bakgrunn tror jeg de svarte linjene skal være der. blir vell en mørk grå så man ser det svarte tror jeg.

Menyen er satt over bildet nå, ble det bedre?

Før stod den til høyre for bildet.

Endret av mad2003
Lenke til kommentar

Gjennomført, men litt for grått?

Hover-fargen på menylinkene blir veldig mørk. Greit nok at man skjønner hvor man er, men jeg sliter i hvertfall med å lese det som står der når jeg holder musepekeren over.

Den fonten du ahr brukt på "/ Tekst" (til høyre) var egentlig ganske fin. Passer bedre til bildet enn Times, men du er kanskje ikke ferdig med dette enda. Oppdelingen ellers var helt grei.

Kirikiri

Lenke til kommentar

Ok, here goes.

Menyen er totalt uleselig der den ligger nå. I FireFox ligger den over det bildet, som gjør at det går nesten ikke an å se hva som står på de tre første menyvalgene. Du burde for så vidt sprite menyen litt opp, den er kjedelig.

Bildet som menyen ligger oppå, er plassert way to langt ned, midstill den i forhold til de svarte linjene, som er _alt_ for tykke. Du burde også flytte "101 dark designs" eller "lol dark designs" eller hva fanken det står, opp fra den svarte linja. Regner med at det går av seg selv når/hvis du midtstiller bildet.

Fonten er kul, men litt tykk. Overskrifta ser lysere ut enn brødteksten på meg, og det synes jeg at du skal gjøre noe med. Passelig størrelse (bortsett fra at den er litt tykk) og passende font, det er bra.

Siden er gjennomgående grå og kjedelig, og heller ikke så veldig bra utført. Du burde absolutt få litt mer liv i siden, hvordan vet jeg ikke. Det er heller ikke min jobb.

Det er et stort tomrom til høyre, fjern det. Det er stygt.

Forøvrig så skriver du elendig, og har masser av skrivefeil. Prøv å formuler deg bedre, i mine øyne setter formuleringen veldig mye av standarden som jeg leter etter i internettsider.

Endret av Purify
Lenke til kommentar

Tillat meg å le, men å bruke dette som bakgrunnsbilde er

vel strengt tatt veldig unødvendig? :tease:

- dessverre kan ikke vi andre se fonta "Andy". jeg ser times

- kjip håndskrift. kjipt, og lite imponerende

- det bildet er en enkel kjip PS-effekt

- menyen kan virke som overskrifter

- dette: <div style="position: absolute; left:570 px"> skal angis i CSS-dokumentet

- funker ikke helt etter planen i FF

- "Her finner du linker som både har lovligt og ulovligt innhold." dine linkpartnere er fornøyde med den beskrivelsen?

Dessverre ikke videre imponerende. ;) Ihvertfall ikke slicingen. ;)

Men stå på! Det går i riktig retning, ihvertfall. :)

Lenke til kommentar

Halve poenget med å legge ut siden for kritikk her, er å få respons på den, både negativt og positivt. Hvis noen mener at den siden ikke var så veldig bra, sier de det. Hvis de mener den var god, sier de det. Fordi det virker som om flesteparten kom med negativ respons, burde du bli inspirert til å begynne på nytt, eller videreutvikle den på de punktene som ble nevnt tidligere i tråden. Det du ikke burde gjøre er å gi opp, og si "jeg driter i hva dere sier, siden det er jeg som har laget den".

Hvis du leser godt gjennom alle postene over her, spesielt det Purify og Dunestar sier, og heller prøver å gjøre noe med det de mener trekker siden ned, kan siden ble veldig bra. De gjør det ikke kun for å plage deg, men for å påpeke hva som er dårlig, slik at du kan forbedre siden din.

Lenke til kommentar
Uventet var det ikke, men jeg gidder ikke sitter her og unnskylde meg for alt jeg har gjort som ikke "passer dere."

For å gå litt OT;

Det er vanlig å få mye (konstruktiv) kritikk i begynnelsen.. Aner ikke hvor lenge du har drevet på med dette, men jeg vil si deg en ting;

Hør på det folk her har å si. De vet faktisk hva de driver med, og du vil ha nytte av å høre på det dem sier. Jeg har selv posta ting her som fikk kritikk, men så hørte jeg hva de sa, og når går det bedre og bedre..:) Det hjelper ofte å surfe litt etter inspirasjon, www.paradoxia.org er en meget fin plass å begynne. IKKE ta det til deg på en personlig måte og sett deg i en forsvarsposisjon der du angriper de som gir deg kritikk. Husk at de bare gjør som de blir bedt om.

Det går som oftest bare en vei, oppover.. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...