Gå til innhold

Noen som spiller golf?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg spiller golf jeg og. Jeg tok faktisk grønt kort på fredag. Det var mye enklere enn jeg hadde forventet, det er null problem å klare det så lenge man har litt trening. LarsP nevnte forresten i en annen tråd for noen uker siden at han har 4 HCP og NM-sølv.. Det er ganske imponerende.

Lenke til kommentar

jepp :D spilles golf her =) spiller andre året nå, 22,5 i handicap, fra grønt kort til 22,5 på en sesong fikk jeg, så har jeg ikke spilt mye i år da =) hint til deg, du må ikke begynne med woods,driver enda hvis du er ny begynner, hold deg til jerna, ikke slå hard, du skal svinge, ikke slå ballen. noen tips fra meg :) 7'er jernet er best, og 5'ern jernet på utslag, selv bruker jeg 3'er wood, men nybegynnere må ikke bli fristet til å bruke disse, da går alt galt

Lenke til kommentar

wood er artig vist du kan å bruke den =) Driver er den artigste klubben =) har brukt pappa sin et bar ganger, slår lett 250 meter, treffer nesten hver gang med den =) digger den bare, skal til usa neste sommer, da blir det nytt sett i stål, gleder meg allerede =) satser på Ping eller Tightlest eller hva det heter =)

hvilket sett har du da?

Lenke til kommentar

Jeg spiller også golf, trener til praktisk prøve (grønt kort) nå. Golf er D-I-G-G å drive med :love: Har finni ut at det er en "public"-bane i Kongsberg et sted (du trenger ikke grønt kort for å spille) :w00t:

edit: har kjøpt et halvsett, så bruker alle jerna der (3w, 5, 7, 9, sw og putter)

Endret av orcblood
Lenke til kommentar

Doh..når skal folk innse at golf ikke er en sport forbeholdt gamle menn i rutete bukser. Kanskje ikke så lett hvis man aldri har vært på en golfbanen. Til du som slår 250m, du burde melde deg på europaturen, du ligger bare 20m fra gjennomsnittsdriven til en spiller som Tiger Woods..get a grip please.

"Tightlest" hahahaha

Endret av akzj0n
Lenke til kommentar

Golf eier gata det. Har selv spilt i 2-3 år nå, og spiller på 13,9. Spiller mest på Gjønnevald i Skien, hvor jeg spiller gratis(spillerett) :)

Ingenting som er som å reise oppover i glitrende solskinn, slenge golfbagen på ryggen og skyve snusen under leppa og kline til med drivern på hull 1 og bare gå rundt å kose seg :) (kose seg=forutsett at det går bra)

Golf er sinnsykt kult og morro når det går bra, men fy F*** å kjedelig det er når det går rævva.

Noen som har klart Hole-In-One forresten? Jeg savner fortsatt det, men har klart en Eagle på et Par 5 hull i Skien. :D

Lenke til kommentar

Haha, vel. Det skal nevnes at jeg ikke spiller på "høyt" nivå lenger. Ble for mye stress. Nå spiller jeg golf kun fordi at det er en nydelig avslappingsidrett. Forresten, jeg har en driver som skal selges. Titleist 975D med 8,5º loft og Grafalloy prolite stiff skaft. ;) pm meg om noen er interessert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...