DigiCamFan Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Konica Minolta announces four new digital cameras. The DiMAGE Z3 and Z10, follow in the footsteps of the DiMAGE Z2. The Z3 comes with 4mP and 12x optical zoom, the Z10 comes with 32 Mp and 8x optical zoom. The new DiMAGE G530, is the successor to the DiMAGE G500 and finally the DiMAGE X50, is the newest member of the compact X-series... http://www.dcviews.com/press/Konica-Minolta-July.htm - Veldig interessant at de har valgt en 12x zoom i Z3. Vil andre produsenter følge opp? Edit: Leif i pressemelding! Endret 7. juli 2004 av DigiCamFan Lenke til kommentar
vannmelonen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Z3 får også Anti Shake, og med 12 * zoom, det blir et spennende kamera! Jaja, kanskje min Z2 må byttes ut med Z3 etterhvert da! Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Ehrm.. *kremt* De viktigste forbedringene ved z3 er vel først og fremst et forbedret EVF/LCD-system (to separate skjermer, aldri mer speil), og fremfor alt bildestabilisatoren.. Tipper mange z2-brukere har det litt ekstra surt idag, men de færreste klarer vel å henge med når minolta legger opp til 5-6måneders produktsykluser i dette markedssegmentet. Lurer snart på om jeg må komplimentere min D7Hi med en Z3, det ser jo fantastisk anvendelig ut på papiret... Mvh Kjetil EDIT: (Som sagt..) Endret 7. juli 2004 av rotekaizer Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (...) the Z10 comes with 32 Mp and 8x optical zoom. (...) Regner med dette egentlig betyr 3.2Mp, ikke 32Mp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå