Gå til innhold

Doom 3 lanseres 13. August

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syntes Far Cry var bra skummelt - Doom er sikkert en liten anelse verre?

Det håper jeg så sannelig!

Joa..Hadde vært bra med en valgfri medhjelper. Kall meg pyse (noe du sikkert gjorde da du så mitt 1.ste innlegg i tråden), men det er ikke alle som elsker å bli skremt. Grafikk og fysikk er mer min greie...

Edit: Shcwingin' Leif's

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar
Jeg syntes Far Cry var bra skummelt - Doom er sikkert en liten anelse verre?

Det håper jeg så sannelig!

Joa..Hadde vært bra med en valgfri medhjelper. Kall meg pyse (noe du sikkert gjorde da du så mitt 1.ste innlegg i tråden), men det er ikke alle som elsker å bli skremt. Grafikk og fysikk er mer min greie...

Edit: Shcwingin' Leif's

Grafikken og fysikken inngår jo i en stor del av skremme-elementene i D3 da! ;)

Feks det med skygger og lik som flyr rundt omkring i et rom...

Lenke til kommentar

Doom 3 er lager for å skremme livet av folk, så det er nok ganske mange ganger værre enn Far Cry. :scared:

Leste noen om at de har laget noen scener slik at du tror det er over, noe som det absolutt ikke er. Dvs. at du sikkert kan bli skremt en rekke ganger på rad om du legger ned guarden ;)

Lenke til kommentar
eg trur eg kjem til å skriva iddqd og spele det igjennom

Hvis iddqd er god-mode lenger da! ;)

Da jeg spilte betaene (jaja :innocent: ) var det slik at man ikke kunne reloade før man hadde gått tom på våpenet! altså, hadde man denne P90-lignende våpenet kunne man ikke ladde om før man hadde 0 skudd igjen i magasinet!

Jeg håper virkelig at det IKKE er slik i full versjonen! :ermm:

Det var så sinnsykt ekkelt at jeg måtte ladde om mens alle monstrene angrep meg! :scared:

Da bruker jeg idkfa i så fall! :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=21/07/2004 : 19:42]

Da jeg spilte betaene (jaja :innocent: ) var det slik at man ikke kunne reloade før man hadde gått tom på våpenet! altså, hadde man denne P90-lignende våpenet kunne man ikke ladde om før man hadde 0 skudd igjen i magasinet!

Det var så sinnsykt ekkelt at jeg måtte ladde om mens alle monstrene angrep meg! :scared:

Ikke beta. Pre-alpha.

Lenke til kommentar
[iC,21/07/2004 : 19:42]

Ikke beta. Pre-alpha.

Det er veldig viktig å presisere.. :p

Lenke til kommentar
[iC' date=22/07/2004 : 22:07] Yeez! hvorfor skal de ha gleden før oss??? ARGH! :mad:

Fordi de som lager cd'ene ikke greier å bli ferdige med den europeiske versjonen her i Europa, i tillegg til å distribuere den, før 13. August. Er ikke noe verre enn det.

iD ville vel ha Doom 3 ut så fort som mulig når det var ferdig og pga produksjonstiden så ble det 3. August i USA og 13. August i Europa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...