Gå til innhold

Doom 3 lanseres 13. August

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser også ut som Half Life 2 blir å se i butikkene i løpet av August! :yes:

Det stemmer vel ikke?

Feite-Gabe har sagt at spillet leveres til Vivendi i August, mens det så er opp til Vivendi når spillet skal gis ut.

Mens Doom 3 faktisk blir mulig å kjøpe i butikken 13. aug.

Lenke til kommentar

God nyhet.

Dette spillet gleder jeg meg til, og her skal jeg sløse bort uhorvelig mange nattetimer i høstmørket :D

Ser ut til at det akkurat er ute til høstlanet jeg skal på :D

Ny maskin er på vei, bare for spillene som kommer utover høsten

Lenke til kommentar

tror 9700 pro vil holde bra på det der.

Ingen spillprodusent gir ut et spill som bare et fåtall av markedet kan spille. Tipper at mange, utolig mange spillere ikke har et så kraftig kort som 9600xt engang.

Uansett vil det jo garantert fungere best på de nyeste korta.

Lenke til kommentar

Ser også ut som Half Life 2 blir å se i butikkene i løpet av August! :yes:

Det stemmer vel ikke?

Feite-Gabe har sagt at spillet leveres til Vivendi i August, mens det så er opp til Vivendi når spillet skal gis ut.

Mens Doom 3 faktisk blir mulig å kjøpe i butikken 13. aug.

Det kan hende det stemmer jo!

"«Doom III» er ikke det eneste etterlengtede spillet som lanseres i august. «Half-Life 2», det stadig utsatte skytespillet fra Valve, skal etter planen lanseres samme måned.

- Ja, så mye vi kan si med våre bevist elendige planleggingsegenskaper, ser vi mot august, sier Valve-sjef Gabe Newell med tydelig selvironi til nettstedet Half-Life 2 Fallout.

Og det med god grunn. Gjentatte ganger har Valve utsatt lanseringen av «Half-Life 2», oppfølgeren til trolig det mest populære skytespillet gjennom tidene. Tidligere i år brøt uvedkommende seg inn på selskapets maskiner og stjal spillets kildekode, noe som førte til enda en utsettelse. "

Lenke til kommentar
det viktigste er vel at det er et DX.9 kort så du kan få masse morrsome effekter

Doom 3 bruker ikke directx så jeg tror ikke dette blir et problem. OpenGl støttede shadere eller hva pokker finnes helt nelt ned på gf3.

Endret av paranoide
Lenke til kommentar
det viktigste er vel at det er et DX.9 kort så du kan få masse morrsome effekter

Doom 3 bruker ikke directx så jeg tror ikke dette blir et problem. OpenGl støttede shadere eller hva pokker finnes helt nelt ned på gf3.

Det er vel OpenGL 2.0 det er snakk om i Doom 3 er det ikke?

Lenke til kommentar

Det er vel OpenGL 2.0 det er snakk om i Doom 3 er det ikke?

OpenGL2.0 er vel ikke engang ute ennå, men uansett er Doom3 full featured allerede med NV10 (GeForce256).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...