Orjanp Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Se på dette søket. De treff som kommer i produktdatabasen er jo helt på jordet. Det kan virke som at man enkelte ganger får treff i produktdatabasen bare ett av søkeordene er like. Når det ikke finnes treff i prod.guiden på hele søkestrengen, vil den da benytte enkeltord i søkestrengen? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ikke bra Det skulle ha blitt satt opp som i f.eks. google, der de treffene med flest matchende ord ble satt øverst. Men om du forandrer søket blir det bedre, bare se her Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Ja, men jeg var ute etter en spesiell versjon til ukens tilbud tråden. På de ordinære resultatene helt i bunn, fant jeg korrekt produkt. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Det du burde ha gjort er vel å gå inn her og velge harddisk. For så å velge spesifikasjoner ol. Edit: Mener ikke å virke eterpåklok og ekkel. Endret 7. juli 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det der søkeresultatet der er ikke så rart - søkemotoren søker på USB. Du må bruke anførselstegn " " Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) ja, en skulle tro motoren søker på de ulike uttrykkene du har satt opp. Å sammenligne med google er vel litt håpefullt. De har tross alt brukt en del år og noen statsbudsjett på å utvikle verdens beste søkemotor Basic søkekunnskap går ut på bruk av logiske operatorer som AND, OR og NOT samt bruk av "" for å søke på uttrykk ikke alle enkeltord Endret 7. juli 2004 av enden Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Det du burde ha gjort er vel å gå inn her og velge harddisk. For så å velge spesifikasjoner ol. Edit: Mener ikke å virke eterpåklok og ekkel. Det tar for mye tid. I ukens tilbud tråden er det tilsammen 25 produkter som jeg skal finne i produktguiden. Søking er uten tvil den raskeste måten å gjøre det. Hvis han søker på usb, hvorfor får jeg da riktig resultat under poduktdatabasen, i frisøket? Anførselstegn er notert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå