jocke Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg har forresten ikke fått en eneste e-post (replies) fra HW.no etter flyttingen. DA har E-Mail Notification gått seg en tur igjen Mailene mine flommer inn dem - har vel fått nærmere 200 siden mandag Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 hos meg funker ikke navsøket..får denne meldinga: Ett eller alle av dine søkeord var under 1 bokstaver, eller så forsøker du å søke etter ord som ikke er tillat. Som f.eks 'html', 'img' o.l. Gå tilbake å skriv et lengre ord eller prøv med andre søkeord. det stemer ikke med det jeg søkte på.. Det mener jeg å ha fikset i går kveld. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg har forresten ikke fått en eneste e-post (replies) fra HW.no etter flyttingen. DA har E-Mail Notification gått seg en tur igjen Mailene mine flommer inn dem - har vel fått nærmere 200 siden mandag stemmer, later til åf unke heeelt fint det, sjekk opp spam filtrene først.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hm. Nå kommer jeg ikke inn i forumet via FORUM-teksten øverst på hovedsiden (får databasefeilmelding), men det går helt greit hvis jeg går via en artikkeldiskusjon el.lign. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Er nok din nettleser som cacher litt for bra.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Er nok din nettleser som cacher litt for bra.. Opera imponerer igjen. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Har dere fått flyttet serverne nå? Jeg opplevde lang nedetid i går Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 I dag har ikke den store banneren på forsiden kommet opp med meg .. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Er nok din nettleser som cacher litt for bra.. Opera imponerer igjen. Håper du vet at du kan trykke F5 for å be om siden på nytt... Dessuten kan du stille inn alle cache- og historie-innstillinger under "Preference - History and cache" (alt-p) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har dere fått flyttet serverne nå? Jeg opplevde lang nedetid i går Forumservern står nå på Dual Opteron 248, 4 GB RAM SCSI-RAID osv.. Flyttingen av forumet gikk ganske så greit. Mer om dette kan du lese her. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Håper du vet at du kan trykke F5 for å be om siden på nytt... Dessuten kan du stille inn alle cache- og historie-innstillinger under "Preference - History and cache" (alt-p) ctrl + F5 for å nekte enhver* nettleser å hente fra cache * har vært borti de fleste nyere nettleserne tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå