MountainRivera Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg har opplevet at jeg til tider ikke kommer inn på forumet, men at det funker etter en liten stund, dette skjer ganske ofte. Har www.hw.no så ofte nedetid? Hva er isåfall grunnen? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Tror det har noe med at de bytter server. Men jeg har lagt merke til at ikke bare forumet et tregt nå. Nå tar det ofte langt tid med selve hovedsiden også Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Servern er nettopp flyttet (natt til igår). Murpheys lov sier at alt som kan gå galt kommer til å gå galt, og den pleier jo å slå til når noe viktig skjer. Oppdager du noen bugs så er det bare å rapportere det, så tar drift det så fort som mulig Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Som skrevet er ting flyttet og ting oppdateres, vi leter nå etter problemer omkring (finner dere noen så kan dere skrive det her ) Enkelte vil nok oppleve at enkelte tjenester ikke er tilgjengelige enda, dette skyldes enten av ikke har fått oppdatert det eller at dns ikke er oppdatert (replikert) enda. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 På hvilket måte kan vi hjelpe til med å få rettet problemet? hvordan kan vi finne feilen? Hadde vært kjekt å være til hjelp Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Har ikke klart å kome inn på HW.no før for noen få minutter siden og jeg har forsøkt i hele dag. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) "Aktiver e-postvarslig når noen svarer?" funker ikke. Endret 7. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 "Aktiver e-postvarslig når noen svarer?" funker ikke. funker ikke hos meg heller Lenke til kommentar
xico Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 får ofte : database invision not found eller no sånnt jeg.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 http://forum.hardware.no/sok.php som er linket til oppe i høyre hjørne funker ikke. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg får heller ikke e-post når det skjer noe i en tråd jeg følger med, dette irriterer meg Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Endelig er forumet oppe igjen! Det har jo vært nede i 2 dager?! Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) hatt problemer med formumet jeg også, har vært nede mer en det har vært oppe de siste 2 dagene. men hw.no siden har fungert hele tiden Endret 7. juli 2004 av insider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 I hele går natt var forumet nede. Var det sånn hos dere andre og? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ja, det kræsjet på kvelden tror jeg, og det var visst ingen som hadde hjerte til å vekke gjengen i drift Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ja, det kræsjet på kvelden tror jeg, og det var visst ingen som hadde hjerte til å vekke gjengen i drift .. ring meg, gi meg nummer.. i have no heart.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Er jo greit å bytte server hvis det kan gi et mer stabilt forum. Hvert mye problemer i det siste synes jeg. Det eneste jeg har merket er at noen av postene mine er blitt borte 5-6 stk. Pluss at det har hvert dårlig med mail de siste dagene... Edit: Fjernet bytte av server siden den ikke er byttet ennå Endret 9. juli 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 for å klare opp i ting 1) vi var nede i natt fordi vi jobbet med å reparere forumet 2) vi har ikke skiftet forumboks enda. 3) vi vil flytte forum server på mandag hvis den overlever de siste testene våre, hittil ser ting bra ut Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Blir forumet nede på mandag da eller? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Blir forumet nede på mandag da eller? sannsynligvis vil nedetiden kun være et par min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå