Joachim_F Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det er nå klart at de som tar turen innom årets QuakeCon vil kunne delta i en Doom III-turnering. I tillegg forteller VG at Activision har bekreftet 13. august som utgivelsesdato. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 God kos, gleder meg:) Skal kjøpe 10 kopier når jeg blir rik^^ Lenke til kommentar
Mio Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Fredag den 13 ja hehe, samme dag som en kompis av meg har bursdag dette. Enten Doom 3 eller bursdag vanskelig valg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Noen offentlig bekreftelse bort sett fra den VG mener å ha fått? Mye som tyder på sensommer-slipp. Dette og aldersgrensemerkingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 men de vil fortsatt ikke ut med systemkrav ? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 men de vil fortsatt ikke ut med systemkrav ? Man kan vel tenke seg til at de blir brukbart høye? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Tviler på at de blir så høye. Virker som om at man ikke så mange monster samtidig. OG det går sikkert å skalere ned grafikken ganske mye. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Skjermkortet mitt er ødelagt. Får ikke en dritt tilbake. Har lyst på mange andre ting som jeg kanskje hadde hatt råd til hvis kortet ikke ble ødelagt. Typisk at det skjer akuratt når HL2 og Doom 3 faktisk nærmer seg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Pussig nok at de skulle gi ut en dato for VG, fordi det er aboslutt ingen andre store Doom III kanaler eller websider som jeg har kommet over som vet noe om denne datoen. Og de jeg har sagt det til nekter å tro det p.g.a dårlig erfaring ved å stole på norske bekreftelser. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Pussig nok at de skulle gi ut en dato for VG, fordi det er aboslutt ingen andre store Doom III kanaler eller websider som jeg har kommet over som vet noe om denne datoen. Og de jeg har sagt det til nekter å tro det p.g.a dårlig erfaring ved å stole på norske bekreftelser. Må si meg svært enig i dette. Men at vi nærmere oss er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 At vi nermer oss gjør vi vel Men at VG vet utgivelsesdatoen mens resten av verden ikke har hørt noe om det. Rart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 kanskje rune f har gode kontakter ? hvem vet. men det hele høres temmelig sannsynlig ut i forhold til tidligere hint samt quakecon. tiden vil vise Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Får håpe den datoen stemmer da.. endelig noe å spille igjen Gleder seg Lenke til kommentar
Mio Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 På tothegame.com står det: UK:13 aug US:03 aug Så da er det fler som har hørt om 13 august. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 id Software sa ihvertfall dette om Quakecon, "We're having a DOOM 3 party this year, and want to offer our fans the first opportunity to compete in a DOOM 3 tournament," Todd Hollenshead, CEO, id Software said. "NVIDIA is putting up the largest QuakeCon prize package ever, and topping it off with DOOM 3 prizes that will have the competitors' adrenaline rushing." Quakecon starter 12. August og slutter den 15. Så at Doom III kommer ut en gang mellom 12. og 15. August er ganske sannsynlig, virker som Quakecon blir brukt som launchparty. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 id Software sa ihvertfall dette om Quakecon, "We're having a DOOM 3 party this year, and want to offer our fans the first opportunity to compete in a DOOM 3 tournament," Todd Hollenshead, CEO, id Software said. "NVIDIA is putting up the largest QuakeCon prize package ever, and topping it off with DOOM 3 prizes that will have the competitors' adrenaline rushing." Quakecon starter 12. August og slutter den 15. Så at Doom III kommer ut en gang mellom 12. og 15. August er ganske sannsynlig, virker som Quakecon blir brukt som launchparty. Som musikk i mine ører. Hvis jeg får nytt skjermkort da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg