pr Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Noen som vet hvilken RAM som passer på min 8600? Har prøvd å lese meg til det på DELL sin hjemmeside, men finner ikke ut av det. Noen forslag? Har desverre 2*256M i fra før. Det betyr at den ene 256 brikken må ut. Finnes det noe marked for brukte RAM brikker? Lenke til kommentar
hce Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Kjøp deg SO-DIMM DDR RAM, så kjapp du får den. Antar du skal ha PC2700 eller PC3200 RAM. Du kan fint kjøpe RAM fra en webbutikk, men jeg vil anbefale deg å velge kvalitetsmerker, f.eks. Corsair eller Cruical. Disse merkene har jeg bare gode erfaringer med. F.eks. denne brikken. Endret 7. juli 2004 av hce Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har og tenkt å kjøpe meg ny minnebrikke til min 8600, men vet ikke helt hva jeg skal gå for, blir nok mest sannsynligvis 1024 siden jeg og har 2x256. Og litt greiere priser på komplett en dell.no ja Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kingston har veldig bra ram. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=23065 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå