henrik_er Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er i USA har nettop kjopt meg en iPod, hvordan kan jeg faa den til aa fungere uten windows xp, de jeg bor hos har kun windows 98 <- merk ikke SE, tar med stor glede i mot hjelp da vi skal ut og reise i statene, hadde vaert kjekt aa kunne lagt de cdene jeg har kjopt inn paa ipoden Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er det ikke bare å koble den til med USB da? Lenke til kommentar
escariot Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) For det første må vel maskinen ha mulighet for tilkobling via usb-port. Dernest tror jeg Win98 må være SE. Nå vet jeg ikke om det følger med install-cd til iPod, men gjør det det skal det vel ligge en fil der for installering av usb for win98 osv. Dette finnes på nettet også, og trenger vel egentlig bare googles etter.. eksempel: usb installation windows 98 mvh escariot Endret 7. juli 2004 av escariot Lenke til kommentar
eirik_stene Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 har du ikke norsk som førstespråk eller? Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 For det foerste saa har ikke denne pcen jeg sitter paa de tre norske tegnene Jeg fikk kun med FireWire kabel, og denne pcen hadde firewire.... Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 har naa endelig klart aa faa iPoden til aa dukke opp i windows som en unknown device, fins det noen "iPod Drivere" for windows 98 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Tror du kan glemme IPOD og w98 . Itunes må benyttes for musikk overføring hva meg er bekjent . Windows requirements : Windows 2000 (Service Pack 4) or Windows XP iTunes 4.5 A PC with built-in FireWire or USB 2.0, or a FireWire or USB 2.0 card Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Stikk innom nærmeste nettkafè, der kan du sikkert ordne det meste. Lenke til kommentar
kns Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Stemmer at iPod er beregnet for WinME og oppover. Ser imidlertid ut som noen smartinger har funnet ut hvordan man kan lure Updater-softwaren likevel. Les innlegg fra iPodLounge her. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå