MagE Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hei. jeg skal sette et vindu i kabinettet. alle andre gangene jeg har gjort dette har det blitt rundt eller firkantet. men denne gangen skal det bli litt mer "spennende" jeg har dette Etchen. men kanten på vinduet må passe til denne. det er dette kabinettet jeg skal ha vinduet i skal også lakkere insiden svart matt lurte på om gress og blomster hadde vert bra. *gå og legge seg* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) detta hørtes bra ut det ja.. trur det blir best hvis du har firkanta vindu.. sleng opp noen bilder når du har gjort det a.. Endret 7. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 jeg har tenkt litt på det selv og kom til og se best ut med et firkantet vindu. men jeg lurer på om jeg skal ha litt runde hjørner? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 ja.. firkantet med runde gjørner blir det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå