Gå til innhold

Får feilmelding,trenger hjelp.


Anbefalte innlegg

Jeg har 2 IDE RAID kontrollere på maskinen.

De står i hvert sitt PCI spor.

Den ene har 2 hardisker den andre har 3.

 

Saken er at jeg stadig får feilmeldinger som dette :

 

Fant en feil på enheten \Device\Harddisk7\D under en pagineringsoperasjon.

 

Eller : Kan ikke tømme data til transaksjonsloggen. Skader kan forekomme.

 

Eller : Enheten \Device\Scsi\ultra1 svarte ikke før tidsavbruddet utløp.

 

Eller : Program-popup: Windows - Forsinket skriving mislyktes : Windows kan ikke lagre alle dataene for filen I:\System Volume Information. Dataene har gått tapt. Denne feilen kan skyldes en feil på maskinvaren eller nettverkstilkoblingen. Prøv å lagre filen et annet sted.

 

Eller : Program-popup: Windows - Forsinket skriving mislyktes : Windows kan ikke lagre alle dataene for filen I:\$Mft. Dataene har gått tapt. Denne feilen kan skyldes en feil på maskinvaren eller nettverkstilkoblingen. Prøv å lagre filen et annet sted.

 

Kan noen svare på om det er kontrollerne som er problemet ?. Eller hvorfor dette skjer :(

 

Blir jo redd for HD krasj. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller : Program-popup: Windows - Forsinket skriving mislyktes : Windows kan ikke lagre alle dataene for filen I:\System Volume Information. Dataene har gått tapt. Denne feilen kan skyldes en feil på maskinvaren eller nettverkstilkoblingen. Prøv å lagre filen et annet sted.

 

Eller : Program-popup: Windows - Forsinket skriving mislyktes : Windows kan ikke lagre alle dataene for filen I:\$Mft. Dataene har gått tapt. Denne feilen kan skyldes en feil på maskinvaren eller nettverkstilkoblingen. Prøv å lagre filen et annet sted.

jeg fikk de feilmeldingene med en singledrive og den forsvant fra explorer. soft reboot hjalp ikke, måtte slå boksen av og på så spenninga te disken forsvant.

 

dette ble hyppigere og hyppigere og sitter no her med en ny disk :)

 

hvordan RAID type er det du kjører? 0? skjer denne feilen bare på det ene arrayet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...