sNiPeR dUdE Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hei, er på lan, og alle finner hverandre, unntatt 1, han finner ikke seg selv, og ingen andre, vi finner heller ikke han. har sjekket brannmur, ipconfig osv.. ved oppstart så får han en feilmld : http://www.geeky-gang.net/skjermdump.png har denne feilmld noe med nettverket å gjøre? kan noen av dere kloke hoder svare meg på det? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 har denne feilmld noe med nettverket å gjøre?kan noen av dere kloke hoder svare meg på det? Får han pinget 120.0.0.1 og andre maskiner? Denne meldingen så litt tvilsom ut, kjør virusscan, adaware og andre fikser. Lenke til kommentar
Duplo Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 127.0.0.1... Hvis han ikke vet hva de to exe filene der er, så ville jeg ikke ha beholdt dem! Sjekk at han har delt en mappe. Har opplevd mye rart med XP og nettverk :/ Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 har denne feilmld noe med nettverket å gjøre?kan noen av dere kloke hoder svare meg på det? Får han pinget 120.0.0.1 og andre maskiner? Denne meldingen så litt tvilsom ut, kjør virusscan, adaware og andre fikser. Nei det får han ikke.. Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 127.0.0.1... Hvis han ikke vet hva de to exe filene der er, så ville jeg ikke ha beholdt dem! Sjekk at han har delt en mappe. Har opplevd mye rart med XP og nettverk :/ yes, det får han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå