adsfiklam Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er telefonene med NetCom EasyTalk abonnement låst til det abonnementet, eller kan man bruke andre SIM-kort i telefonen? Takk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det kommer jo an på om du har kjøpt en telefon med binding.. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Det kommer jo an på om du har kjøpt en telefon med binding.. Er ikke helt sikker , kjøpte min SX1 på telebutikken.no EDIT: Står ikke noe om binding på siden til Telebutikken, men er ikke helt sikker Endret 7. juli 2004 av yrjan Lenke til kommentar
-M- Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er ikke helt sikker , kjøpte min SX1 på telebutikken.no Kjøpte samme telefon fra samme sted, og jeg kan fritt bruke det SIM-kortet jeg vil. Altså; ikke låst til noe SIM-kort. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Alle telefoner som er låst til operatøren skal vere merka med det, for netcoms del gjeld dette eit stort oransje klistremerke som du må rive opp for å åpne pakken. mvh JanEirik Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Er ikke helt sikker , kjøpte min SX1 på telebutikken.no Kjøpte samme telefon fra samme sted, og jeg kan fritt bruke det SIM-kortet jeg vil. Altså; ikke låst til noe SIM-kort. Jippi Hehe Takk folkens Endret 9. juli 2004 av yrjan Lenke til kommentar
mthorsg Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er ingen tlf som er bundet til et spesielt abbonement. Det er kun låst til operatøren. Så hvis du har Netcom Easy Talk på en tlf og du kjøpte den med operatørlås, så kan alle abbonement fra Netcom brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå