Tom-H. Stavik Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Så en "live" film med Nokia 5140 der de viste frem et klipp tatt opp med telefonen PÅ telefonen, og det hakket ikke i det hele tatt! Så derfor lurer jeg på om det er samme tilfelle med m65, at filmene bare hakker på pcen? Virker litt rart, men er sikker på hva jeg så, og det var ikke antydning til samme hakkingen som på andre telefoner jeg har sett. Samme filmen hakket da jeg såg den med quicktime fra .3gp linken som låg på siden. (husker ikke hvor det var nå, men kanskje noen andre vet hvor jeg mener?) EDIT: Fant linken 3,5mb AVI Fil (høyre-klikk, lagre som) Endret 7. juli 2004 av x0tic^ Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Er det ingen som har m65 som har sett denne? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 jeg har m65, synes nesten den har bedre kvalitet.. Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Så det hakker ikke når du ser film på telefonen? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 hakker litt, men ikke sånn at jeg dør, hakker litt mindre på pc thougt! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 M65 har vel ikke kraften som skal til....ikke noe rart i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå