mong0 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Etter eg reformaterte pc'n mista eg lyd driveren min. Forbanna irriterendes, tror SB Live! skal støtte lyd kortet mitt Creative Emu10k1 Audio Processor ( tror eg ). Har lasta ned den, men får den ikke til å funke. Får feil melding "Sound Blaster Live! serie windows driver not found, please install your Sound Blaster Live! Series CD before running this programm!", fila heter SBLIVE_HOTFIX_031226. Vet ikke om det er rett eller ikke, fint viss noen av dere hadde peiling på dette, hadde vært evig gracefull! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Få tak i et blad som heter Pc Gaming World. Der ligger det en SB Live!-driver som ikke krever original-CD for å installere. INGEN av de som ligger på Creative.com funker. JEg har prøvd alle, og INGEN av de ga meg lyd! Endret 6. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
mong0 Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Tusen takk, skal kjøpe det med en gang eg står opp imårra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå