zilch Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Tenkte å kjøpe meg en DVD brenner, hørte ifra en venn at jeg må kjøpe en som har dual layer. Hva er egentlig det for noe, hvilke lukrative fordeler gir det? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 dual layer betyr noe sånt som to lag. altså kan den brenne to lag på en dvd-plate (som er laget for slik brenning), hvilket gir dobbel kapasitet. hvs jeg ikke tar helt feil nå, så må er det ett lag på hver side av dvd-platen. altså: dual layer brenner gir deg muligheten til å bruke tolags dvd-plater. verre er det ikke. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 vanlig dvd er på 4.7 gb dual betyr 2 lag på samme side. så du har 8.8gb på en side av plata. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Vanlige DVD-filmer er som regel dual layer, forresten. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 dual layer betyr noe sånt som to lag. altså kan den brenne to lag på en dvd-plate (som er laget for slik brenning), hvilket gir dobbel kapasitet. hvs jeg ikke tar helt feil nå, så må er det ett lag på hver side av dvd-platen. altså: dual layer brenner gir deg muligheten til å bruke tolags dvd-plater. verre er det ikke. Dual layer brenne paler har samme oppbygninga som en "kjøpedvd". To lag på en side. Dette er vel og bra og ja du burde kjøpe en som kan det. Som NEC2510.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå