Doug Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Skal bygge meg ny maskin og trenger litt hjelp. er det noe jeg ikke kan mye om er det skjermkort. Er fattig student og vil ha noe som er billig og bra... :smile: er det mulig å få et ålreit kort til rundt tusenlappen eller må jeg høyere opp? på forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Skal du ha et skjermkort til rundt 1000-lappen bør du kjøpe Geforce2 MX eller Geforce2 MX-400, begge er relativt gode til å være så billige. Har du mer penger bør du kjøpe Geforce3 Ti (aner ikke hvor mye det koster, sjekk prisguiden) eller Geforce2 Pro (prisguiden), som begge er mye raskere enn MX. Lenke til kommentar
jerv Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Asus V7700 GeForce 2PRO koster 1500 på tilbud hos komplett.no .. Anbefaler virkelig dette kortet, har selv et av typen Point of View, broren min har det Asus-kortet. Lik ytelse, bare så det er sagt, men Asus har sikkert noe bedre support. Så forresten et MSI GeForce2Ti kort til 15-1600kr ett eller annet stedet. GeForce3 Ti-200 kort er å få kjøpt til 2500kr.. Lenke til kommentar
Perseus Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Det er jo flere alternativ enn kun G-force. Hercules 3d Prophet 4500 Kyro II 64MB TV-ut som koster ca. 1000,- har mye bedre ytelse enn G-force2 MX. G-force2 Pro er bra, men G-force2 Ti er bedre og prisen er nesten det samme. Kan man vente el. legge inn litt mer penger er G-force3 Ti200 det beste valg med tanke på ytelse og valuta. Det er mye bedre enn G-force2 og prisen er ca. 2300,-. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Hercules 3d Prophet 4500 Kyro er det beste skjermkortet til 1000 lappen ... I know ,,har det selv :smile: Supert kort,,,mye bedre 2D kvalitet enn GeForce 2 MX korta ...(har hatt det å),,, så jeg vet hva jeg prater om... pluss att de fleste 3D spill er bedre med ett hercules 4500 kort enn med en MX kort... sånn er det bare :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Stone Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Sjekk prisen hos ITbutikken.no så finner du nok et GTS/PRO kort som ikke voldtar budsjettet ditt!! MX`ene er kastrert iforhold til GTS, og jeg har sett GTS kort fra 950,-!! S-O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå