pcmannen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hei! Jeg fikk en ide etter ganske mye kritikk slengt etter posten "Casemods uten å ha skjært".. OK.. Jeg tok poenget. Så. Jeg har et Aero S-203, med innkjøpt sidepanel og toppanel, og da har jeg jo selvfølgelig tatt vare på de gamle panelene og de tenkte jeg da at det går an og gjøre noe med de. Jeg er ikke akkuratt noen erfaren casemodder så jeg trenger noen tips om hva jeg kan gjøre. Skal sette meg ned imorra og tenke litt på åssen døra og toppanelet skal bli. Jeg har jo heller ikke så mye værktøy at det gjør noe, så er det noen som vet hvor mye en stikksag koster? Trenger jeg noe annet? Plexi vet jeg om, men det får komme i annen omgang, først skal det skjæres! Worklog kommer så fort jeg får satt i gang. Takk til dere som tar dere bryet til å lese og svare på innlegget mitt. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Noe som alltids er kult er pc'er som har et "theme", og ikke bare masse forskjellige greier. Hvis du har en ide, eller noe du synest er kult kan du jo styre hvordan du modder pc'en din mot det. Jeg f.eks skal modde pc'en min litt med tanke på det biohazard-symbolet (vet det er oppbrukt, men er kult fordet vel), så jeg skal mekke et vindu av det symbolet oppå, og og kanskje pusse det inn i sidevinduet, etter jeg så hvor fett det ble da NoXy gjorde det. sammen med et par grønne katoder vil kassen min forhåpentligvis se litt biohazard ut . Men tilbake til spørsmålet ditt, prøv å velge et tema for kassa di og gjennomfør det på best mulig måte. la den bli samstemt, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg er med deg nå ja, men hva med disse verktøyene da?? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 min drøm er vel å modde en Amiga500. Sette vindu i den, litt større dimensjoner og ha i dagens AmigaOne lite. Eller high end x86. For å se hvordan en modder er det jo bare å se på andres. Gjør noe kreativt, noe nytt. Er ikke så farlig om det ikke blir bra. Kanskje du får en vill ide som virker idiotisk men endre opp som det motsatte. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Nå har jeg tegna en skisse av åssen jeg mest trolig kommer til å skjære sidedøra, men jeg fatter ikke åssen jeg skal legge de ut her. (IQ-sperra) Noen som kan hjelpe meg? Jeg leste forresten på forumet her at det går an å kjøpe stiggsag på Europris til ca 200 kr. Hvor mye koster det for blader? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Dremel e.l. er aaaalltid kjekt å ha Lenke til kommentar
loveland Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 stiggsag på Europris til ca 200 kr. Hvor mye koster det for blader? tror du mener den på Clas Ohlson: Go Tech 200,- Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 stiggsag på Europris til ca 200 kr. Hvor mye koster det for blader? tror du mener den på Clas Ohlson: Go Tech 200,- Den ja.. Er det noen her som har erfaringer med den saga? Noe jeg burde passe på? Hva slags blader trenger jeg og hvor mange? PS! Noen som kan forklare meg åssen jeg legger til bilder uten å legge dem ut på nettet her i disse postene? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Jeg hadde et liknende kabinett og det ble seendes slik ut: link til den gamle tråden som sier hva jeg gjorde. casemod Mye arbeid, ble fornøyd, men ser i etterkant at det ble litt for mange farger. Endret 7. juli 2004 av Koffe Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Dritbra! Ser det er samme kabinett som jeg har. Men er det noen her som veit åssen jeg legger bilder ut på postene? Skjønner det ikke. Når jeg klikker der det står sett inn bilde så kommer det opp at jeg må legge ut bildet på internett. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Da var worklog i gang...! Link her EDIT: Feil på linken.. Endret 9. juli 2004 av pcmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå