Stig-Arne Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Har tatt en del bilder, og vill gjerne ha dem over på pc`en. Men når jeg går på filoverførings programmet som fulgte med, så får jeg bare beskjed om at operasjonen ikke kan fullføres. Så da regner jeg med at minnekortet må formateres først. Men hvordan gjør jeg det? Takk for all hjelp.. Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 man gjør det via telefonen på innstillingene.... har ikke telefonen foran meg så jeg kan ikke si nøyaktig.. men jeg tror det ligger på innstillinger en plass bare å lete! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 kan ikke finne noe som heter format av minne kort eller noe sånnt.. Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 vent da så skal jeg finne det ut for deg Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 du går på: MENY->Galleri->trykk på: Venstre softknapp (VALG)-> trykk ned 3 ganger -> "formater M.kort" <- så velger du det Sorry tok litt feil, da jeg trodde det var på innstillinger, men dette skal funke Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 takker så meget.. rart at jeg ikke så den, men takk alikavel Får se om det funker nå å sende over bilder Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Bare hyggelig... =) håper du får det til, kjekt å ha mye "stæsh" på mobilen vett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå