curunir Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har akkurat kjøpt meg ny papst (19dB) kabinettvifte (slik), og det jeg lurte på var om det var mulig å styre hastigheten på denne slik som cpu viften o.l. Det hadde vært kjekt mtp støy og slikt. Den er koblet til ch_fan (antar at det er chassis fan) på hovedkortet. Jeg kan lese av turtallet på viften, men får ikke til å variere hastigheten. (Jeg bruker SpeedFan) Er det ikke mulig med denne viften??? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det er sikkert ikke viften det er noe med, farten på de går jo etter hvor mye strøm de får. Sikkert hovedkortet ditt som ikke støtter det. Hilsen Lars Lenke til kommentar
curunir Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg har nesten helt nytt hovedkort: Asus P4C800Deluxe. Skulle tro det støttet det?? Lenke til kommentar
curunir Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg fikk det til nå. Det viste seg at det var PSU-viftehastigheten jeg ikke kunne styre. De ble byttet om når hovedkortet fant den nye viften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå