Demogorgon Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 hei! jeg sliter litt i valget av forsterker om dagen. jeg har 3 følgende valg som er aktuelle, og jeg håper å få litt hjelp til å bedømme hvilken jeg burde gå for.. Harman\Kardon AP 2500 preamp og Harman\Kardon PA 2200 Signature Series. Marantz PM 80 (intigrert) NAD 319 (intigrert) alle forsterkerene kan jeg få tak i til nogelunne samme pris. har noen tanker eller erfaringer med disse forsterkerene å dele med meg? ps:den forsterkeren ejg kjøper, kommer til å kobles opp mot et eller annet SEAS.. mvh demogorgon Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Mine ører vil nå si at H\K er det beste valget der. Ingenting galt med andre 2, men de når liksom ikke heeeelt opp til H\K. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Mine ører vil nå si at H\K er det beste valget der. Ingenting galt med andre 2, men de når liksom ikke heeeelt opp til H\K. Enig. Kjøp H/K. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 jeg vil tror det er h\k som gir mest lyd for penga jeg og.. men marantz skal etter sigende ha meget bra lydkvalkitet og oppløst, behagelig og varmt lydbilde.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Tror hk er den beste her ja. Nad 319 bør du holde deg unna, den har samme amp som Nad 216thx og det er noe skikkelig jall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå