klausre Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg er ute etter en switch som jeg skal bruke til et trådløst nettverk. Jeg lurer da på om Asus WL-500G fungerer som en switch mellom min stasjonære og bærbare? Vil dette fungere uten at en ADSL kopling er oppe? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg er ute etter en switch som jeg skal bruke til et trådløst nettverk. Jeg lurer da på om Asus WL-500G fungerer som en switch mellom min stasjonære og bærbare? Vil dette fungere uten at en ADSL kopling er oppe? Dette er en trådløs router. Det vil fungere selv om ikke ADSL er oppe. Om du har en router fra før trenger du ikke en ny router, da trenger du kun en AP. Hvilken levrandør har du? Lenke til kommentar
klausre Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Foreløpig har jeg ingen, da ingen kan levere. Men det kommer til høsten. Foreløpig kunne jeg tenkt meg å få kommunikasjon mellom den stasjonære og den bærbare. Jeg har altså ingen ruter. Synes Asus'n virker bra ettersom jeg kunne tenkt meg printerporten for å ha printeren som en nettverksprinter. Endret 7. juli 2004 av klausre Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hvis du har planer om å få deg bredbånd når noen kan levere, er den nok ypperlig. Selv om det er ruterfunksjon i den, trenger du ikke å bruke den. Det går fint å bruke den som bare switch/trådløst aksesspunkt. Hvis du derimot vet at du ikke får bruk for ruter-funksjonen, kan du sikkert spare litt penger på å kjøpe et vanlig aksesspunkt. Lenke til kommentar
knut Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Asus WL-500G er også utrolig enkel å benytte som et vanlig aksesspunkt da det er det første valget du får i veiviseren når du installerer enheten. WL-500G er nå også på ukens tilbud hos komplett til 895 kr noe som er en meget god pris. Regner med at du har lest igjennom vår test her: http://www.barbara.no/art.php?artikkelid=1016 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå