uGuR Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Har en recovery-cd som aktivere boot på skjult partisjon, som har sluttet og fungere. Maskinen booter på CD'en og alt ser ut til å fungere, helt til jeg starter på nytt, det er da den skal aktivere recovery-partisjonen. Noe som ikke er helt som det skal i MBR kan det virke som. Noen som har en ide om hvordan jeg kan få tilgang til den skjule partisjonen uten CD'en. Alternativet er at noen supportfolka kommer og henter maskinen, å da forsvinnner 60GB med software. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Har du norton ghost oppstart disketter så får du tilgang til data, slik at du kan kopiere de partisjonene du vil over på ny HDD Lenke til kommentar
uGuR Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Har ikke, har bare Norton Antivirus. Hvet du om en site det kan lastes ned ifra Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Tror ikke Ghost finnes i noen demo versjon. Noe mer om nedlasting er det ikke lov å snakke om her....................oppstarts diskettene alene vet jeg ikke noe om! Lenke til kommentar
uGuR Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Noen annen måte å få tilgang på den skjult partisjonen, selve Recovery programmet er et Symantec produkt. (Hvis det kan hjelpe noen) Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 powerquest partition magic. Med dette kan du lage en 3,5" floppy boot disk. Når du starter programmet så inneholder dette en funksjon som lar deg hide/unhide partitions. Enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå