Gå til innhold

Spørsmål om pakkelevering fra Netshop.no


Anbefalte innlegg

Dato: Kl.: Hendelse: Poststed:

06.07.04 16.29 Innlevert postterminal 3169 STOKKE

06.07.04 20.57 Videresendt 0024 OSLO

 

At pakken er videresendt, betyr det at den er på vei til Oslo, eller på vei fra Oslo?

 

En ting til.

 

Når jeg velger Hjem på døren 8000-9999, hva er tallene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Hjem på døren 8000-9999"

 

Betyr etter det jeg vet at det er hjem på døren for dere som bor på postnummer mellom 8000-9999.

Da gjorde visst jeg en tabbe.

 

Jeg valgte det, postnummeret mitt er 9403, og jeg hadde 3 forskjellige valg så jeg bare tok noe.

 

Men hvorfor velge postnummer for levering når man skriver det inn som adresse uansett?

Lenke til kommentar
"Hjem på døren 8000-9999"

 

Betyr etter det jeg vet at det er hjem på døren for dere som bor på postnummer mellom 8000-9999.

Da gjorde visst jeg en tabbe.

 

Jeg valgte det, postnummeret mitt er 9403, og jeg hadde 3 forskjellige valg så jeg bare tok noe.

 

Men hvorfor velge postnummer for levering når man skriver det inn som adresse uansett?

Mulig jeg missforstår noe vesentlig her, men er ikke 9403 mellom 8000 og 9999 da?

Lenke til kommentar
"Hjem på døren 8000-9999"

 

Betyr etter det jeg vet at det er hjem på døren for dere som bor på postnummer mellom 8000-9999.

Da gjorde visst jeg en tabbe.

 

Jeg valgte det, postnummeret mitt er 9403, og jeg hadde 3 forskjellige valg så jeg bare tok noe.

 

Men hvorfor velge postnummer for levering når man skriver det inn som adresse uansett?

Heisan ! Først; trackingen din betyr at pakken er på vei til Oslo for sortering og videreforsendelse til Harstad.

Når det gjelder det med "Hjem på Døren 8000-9999" har du også helt rett, dette betyr forsendelsesmåte "Hjem på Døren" for de som bor i postnummer mellom disse tallene. Årsaken til at vi må skrive det slik er at vårt datasystem Multicase har en mildt sagt elendig fraktberegningsmodul (det tar ikke hensyn til hvilket postnummer som skrives inn), så vi har måttet dele Norge i 3 soner for å få en nokså korrekt fraktpris mot kunden.

 

Vi takker for ordren, og håper Posten besørger rask levering til deg :yes:

 

Mvh Netshop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...