creo- Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hei, jeg trenger hjelp til å installere win98 på en gammel win95 maskin som jeg har stående, jeg får en feilmelding at jeg ikke kan oppgradere i begynnelsen av installasjonen når jeg gjør det i windows. Så jeg tenker å gjøre en full installasjon fra DOS, men får ikke brukt cdrom i DOS. Må vel få laget en oppstartsdisk eller noe, men er litt usikker på hvordan jeg gjør det. Det funker ikke å boote fra cdrom, det er bootbar cd, men er noe som ikke funker, har sjekket i BIOS at det står boot fra cdrom, men funker fremdeles ikke. Som sagt tidligere er vel oppstartsdisk en mulighet, sånn at jeg kan boote i DOS med cdrom, så om noen har peiling på hvordan jeg lager det hadde det vert supert. på forhånd takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Oppstartsdisk for W98 finner du på web. Søk på Google etter "W98 Bootdisk"....... Finnes f.eks. på www.bootdisk.com Endret 6. juli 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå