VP Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg fant en gammel DVD med Mandrake linux på, og tenkte jeg skulle prøve å installere det, men fikk et problem. Det var 3 ISO-filer på DVD'en, som jeg skulle brenne til CD'er og installere fra, men jeg mangler brenneprogram som kan gjøre det (tror jeg). Har bare Nero 5.0 Hvilket program kan anbefales til å brenne? Bør helst være tilgjengelig gratis. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvilket operativsystem har du nå? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg fant en gammel DVD med Mandrake linux på, og tenkte jeg skulle prøve å installere det, men fikk et problem. Det var 3 ISO-filer på DVD'en, som jeg skulle brenne til CD'er og installere fra, men jeg mangler brenneprogram som kan gjøre det (tror jeg). Har bare Nero 5.0 Hvilket program kan anbefales til å brenne? Bør helst være tilgjengelig gratis. k3b er et meget godt brennerprogram. KDE sitt svar på ahead Nero Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Da bruker du nero da. Gå på Fil -> Brenn image og velg iso-filene en etter en. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg fant en gammel DVD med Mandrake linux på, og tenkte jeg skulle prøve å installere det, men fikk et problem. Ikke verdens beste måte å begynne med GNU/Linux på, det der (tenker på den gamle DVDen). Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Har du eller ein venn/job/nabo brukandes internettilkobling, så anbefaler eg å laste ned mdk10.0, fedora core2, eller suse. Hvis du vil ha noko litt meir avansert så er debian eller slackware gode distroer. Edit:Som sagt så skal nero kunne brenne .iso filer, men du må kansje sette filteret til å vise "alle filer" istadenfor "nero kompatible" Endret 7. juli 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 la, oss igjen minne oss på at Suse ikke blir ut gitt i gratis iso filer noe lenger. bare FTP installasjon. derfor ville jeg anbefalt: Mandrake 10.0 Fedora Core 2 Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 la, oss igjen minne oss på at Suse ikke blir ut gitt i gratis iso filer noe lenger. bare FTP installasjon. ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/9.1-personal-iso/ må vel ha vært en drøm, da. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg likte SuSE *svært* dårlig. Så jo nesten ut som Windows og med like elendige utviklingsverktøy (=zip). Pen installasjon er det, men jeg ville valgt en mer "voksen" distrubsjon Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 ja, sorry, hadde glemt den jeg. men personal, er det en sikkelig versjon det da? eller er det sånn Live cd Linux det også? Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Unnskyld meg, men wil, innstallerte ikke du Slackware i forrige uke? Lenke til kommentar
dvj Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 ..og han var veldig stolt. på tide med firpelbot? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 ja, sorry, hadde glemt den jeg. men personal, er det en sikkelig versjon det da? eller er det sånn Live cd Linux det også? Den er skikkelig. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Unnskyld meg, men wil, innstallerte ikke du Slackware i forrige uke? å pokker, ta da folkens. lær dere å les. JA, JEG HAR INSTALLERT SLACKWARE 10.0 skal det hindre meg i å snakke om andre Linuxer eller? *klasker seg i panna* nå må dere begynne å lese litt bedre folkens. JEG BRUKER SLACKWARE. ingen andre. men jeg leser om andre Linuxer ja. *rister på hodet sitt* Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 For meg virker det som du bruker windows mer enn du bruker slackware. Det er litt synd. Du har en sløv holdning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå