Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Her i huset har vi Telenor Online ADSL (704/128) i dette øyeblikket. Nå har vi hatt det i over et år bindigstiden er ute. Og for øyeblikket fungerer ikke modemet skikkelig og hastigheten ligger på 150-200 kbps... Altså; på tide å bytte! Det er faren min som betaler regningen, så det er ikke aktuelt å go opp i pris. (Nå betaler vi 349 i mnd.) Her i byen (Trondheim) er det en ny databutikk som tilbyr Catch en 1000/384 med 2 års bindingstid og ingenting ekstra. Så har vi Tele2, de er jo også ganske rimelige. Hvilken ISP vil dere anbefale? Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Her i huset har vi Telenor Online ADSL (704/128) i dette øyeblikket. Nå har vi hatt det i over et år bindigstiden er ute. Og for øyeblikket fungerer ikke modemet skikkelig og hastigheten ligger på 150-200 kbps... Altså; på tide å bytte! Det er faren min som betaler regningen, så det er ikke aktuelt å go opp i pris. (Nå betaler vi 349 i mnd.) Her i byen (Trondheim) er det en ny databutikk som tilbyr Catch en 1000/384 med 2 års bindingstid og ingenting ekstra. Så har vi Tele2, de er jo også ganske rimelige. Hvilken ISP vil dere anbefale? Catch Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Catch er den beste ISPen i norge by far. De slår alt på kundeservice og kvalitet på produktet. eneste de ikke er konkurransedyktige på er pris :-| Men du vil garantert alltid være fornøyd med et produkt i fra catch Jeg vet jeg er det, og har ikke hørt noe annet fra andre Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Hei, Ikke for å "stjele" tråden din Øyvind, men er det noen som vet av en leverandør som leverer minimum 2 mbit inn og min 400 kbps ut i Trondheim? Bor på Moholt, og desverre leverer ikke NGT hos meg (eller, de leverer max alpha). Har sjekket de "vanlige" leverandørene, og kan ikke si jeg har blitt imponert av det jeg ser hos de... Kanskje det finnes en litt ukjent og bra lokal leverandør?? Takker for hjelpen! Arild Endret 7. juli 2004 av Langtind Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Synes faktisk Catch har tapt seg endel i det siste, men de er langt forran alle andre uansett Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Bytter selv i disse dager. Vekk fra Telenor Avidi (alfanett er ennå ikke klart å få fram hw etter server bytte til hw (sitter nå på jobb)): Mitt valg falt på catch... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hei,Ikke for å "stjele" tråden din Øyvind, men er det noen som vet av en leverandør som leverer minimum 2 mbit inn og min 400 kbps ut i Trondheim? Sjekke Catch, sjekk om Bluecom kan levere på eget utstyr i området, Directconnect leverer høyere hastigheter på TN sitt utstyr enn de andre så de bør du også ta en titt på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Tror jeg går får Catch jeg da. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hadde en meget hyggelig damtale med catch i dag:) Tips: bind deg for kun ett år. snar kommer adsl+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå