AK47 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Ønsker å kjøpe meg tegnebrett med tanke på bilderedigering og illustrasjoner. Er det noen her som har erfaringer med tegnebrett og kan komme med anbefalinger om hva jeg bør legge vekt på? På Komplett er det en rekke tegnebrett ( http://www.komplett.no/k/kl.asp ) til ikke så altfor avskrekkende priser. Men de er så billige at man nesten blir mistenksom. Trodde kanskje at det kostet mer. Takker for alle gode råd Endret 6. juli 2004 av AK47 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Så lenge det er Wacom så er du trygg. Til og med det billigste er bra om du skal lære. Men du skal ha MEGET spesielle behov om du skal ha noe større en A5 brett. AKIRA Lenke til kommentar
jellybean Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg kjøpte et Wacom volito på komplett.no i fjor. Det er det billigste jeg kunne finne, men til mitt bruk holder det i massevis. Det tok meg litt tid å bli vant med å bruke pennen, men nå bruker jeg nesten bare pennen og sjelden vanlig mus (bortsett fra når jeg trenger å scrolle mye) Pennen har ikke skroll, men der er en knapp som fungerer som høyreklikk og for å venstreklikke dobbeltrykker du bare på brettet med pennen. Følger også med en mus som jeg aldri bruker da jeg syntes den er veldig upresis og tungvindt, men det er supert å bruke brettet til musematte med en vanlig mus. Skal du bruke brettet til VELDIG detaljerte og små pirkerier er vel kanskje denne utgaven litt for upresis, (evt bruke zoom for å forstørre bildet) men til normal bruk er dette et godt og billig tegnebrett. Jeg er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå