Gå til innhold

lisens nøkkel fra ms. får ikke spilt av sang. why?

Anbefalte innlegg

vet ikke om denne er i helt riktig avdeling på forumet, men jeg prøver...

jeg fikk nylig tilsendte en sang av en kamerat, over msn. alle sangen hadde fungert fint før det, men ikke denne. når jeg skulle prøve å spille den av i windows media player, ble jeg ført til en microsoft side. der sto det at jeg måtte få tilsendt en nøkkel for å spille den av, og alt annen bruk av filen ville være ulovlig...jeg sletta filen og tenkte ikke stort mere på det...men i dag skjedde det samme.

det sto også at filen var blitt brent fra cd og noe om å ha endret operativ system...jeg aner ikke hva dette er. takker for all hjelp! sangen er i mp3 format og hentet på kameraten sin pc ved hjelp av et p2p program.

hva er dette for noe? blir jeg saksøkt? (kanskje litt drøyt) noen som har hatt lignende problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke så farlig siden jeg har filen på en cd...men litt snodig...sangen ville heller ikke la seg spille av i winamp(veldig gammel versjon). det sto på siden jeg fikk opp: ms samarbeider med musikkforlag og lignende for å beskytte sanger pirat-kopiering....det sot også: lisens-nøkkelen kan ikke brukes på mer enn 10 forskjellige pc'r.....wtf?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...