Illmatic Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 vet ikke om denne er i helt riktig avdeling på forumet, men jeg prøver... jeg fikk nylig tilsendte en sang av en kamerat, over msn. alle sangen hadde fungert fint før det, men ikke denne. når jeg skulle prøve å spille den av i windows media player, ble jeg ført til en microsoft side. der sto det at jeg måtte få tilsendt en nøkkel for å spille den av, og alt annen bruk av filen ville være ulovlig...jeg sletta filen og tenkte ikke stort mere på det...men i dag skjedde det samme. det sto også at filen var blitt brent fra cd og noe om å ha endret operativ system...jeg aner ikke hva dette er. takker for all hjelp! sangen er i mp3 format og hentet på kameraten sin pc ved hjelp av et p2p program. hva er dette for noe? blir jeg saksøkt? (kanskje litt drøyt) noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er det rareste jeg noen gang har hørt... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Høres ut som en DRM-beskyttet MP3. Den kan bare spilles av på den maskina den ble spillt av på først. Bare be kompisen din og ta opp fra winamp med For eksempel Sony Sound Forge 7 og sende deg "resultatet". Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 er ikke så farlig siden jeg har filen på en cd...men litt snodig...sangen ville heller ikke la seg spille av i winamp(veldig gammel versjon). det sto på siden jeg fikk opp: ms samarbeider med musikkforlag og lignende for å beskytte sanger pirat-kopiering....det sot også: lisens-nøkkelen kan ikke brukes på mer enn 10 forskjellige pc'r.....wtf? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 ingen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå