Help me Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har fått min Siemens M65 og har oppdaget noen "buggs" eller feil. Dette kan være en topic der det er spørsmål og svar(om 65) så man slipper å lage nye topics hele tiden. Spørsmål: - når jeg går på filming og trykker "record" da kommer det "vent litt" og så går den ut av filmingen. - MMS og GPRS oppsett; jeg har Chess, og må dermed på MAP og MMS oppsett fra Telenor, men når jeg skal bli tilsent oppsett er ikke mobilen min på listen over hvem som kan ta imot. Hva har dere andre gjort? - Det blinker plutselig rødt på siden av telefonen (opp på begge sidene, på det oransje, er dette normalt? - Jeg har mottat noen ringetoner over IR, men når jeg går på toner, så får jeg ikke spilt de av, det er bare en grå mappe med et spørsmåls tegn på. trykker jeg "velg" kommer det bare "send". "flytt", "kopier" "lim inn" og fler. det hadde vært fint om noen kunne svare på dette. Noen som har telefonen. Takk Lenke til kommentar
Help me Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Og er det noen som har noen nettsider det går ann å kjøpe ringetoner, fargebilder / bakgrunner til M65. ??? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) her finner du ringetoner for m65 Endret 6. juli 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
Help me Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 her finner du ringetoner for m65 men er ikke det fra utlandet? og når jeg prøvde å bestille en, kom det "melding ikke sendt" når jeg hadde sent bestilingen. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Her har du masse bakgrunnsbilder og Her har du masse mms animasjoner Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hva er filnavnet på lydene du lastet ned? Det må være .mid etter navnet. Har ikke lagt merke til noen spessielle bugs med min telefon, men lurer på om det er mulig å slå av kameralyden. Lenke til kommentar
Help me Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Kan noen svare på spørsmålene over natta please.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kanskje ingen som har telefonen har lest her Det er off topic men jeg har hørt at signaturen ikke skal være storre enn størellse en så du burde kanskje endre den litt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Filming problemet er en kjent bug, alle m65 uten nyeste FW har dette, ny FW kommer vell snart.. ang De r0de lysene er dette deynamic light.. altsA, helt vanlig Og til Ringetonene, kanskje de ikke er et format som st0ttes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå