ID Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 hey! dette er kanskje litt utenom de spørsmålene o.l som blir lagt inn her, men jeg håper det går greit! Jeg har en stor lidenskap og det er å designe web-sider, men jeg kan ikke så alt for mye php,java,html,css osv, bare nok til at jeg klarer meg. det jeg lurte på var om det var noen her som ville slå seg sammen og ta på seg det skriftlige på sidene (info,php, osv). det blir design for claner o.l men også for mer seriøse aktører. det blir sikkert en sjanse for å tjene litt på det, men det blir mest for artig og hobby skyld legg meg gjerne til som msn kontakt eller send mail: [email protected] m.v.h ID Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Denne blir nok åpen lenge... Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Stenges grunnet bruk av emnefelt og innholdet. Dette er ikke en rekkruteringstjeneste. Bruk www.aetat.no om du trenger ansatte i et firma. Før du lager nye tråder anbefaler jeg deg å lese retningelinjene, spesielt på bruk av emnefelt. SirIce ligger farlig nær en adversel. Jeg er møkk lei innlegg av den typen. Rapporter og la være å poste om du mener en tråd strider mot retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg