alexern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 revell contacta pro. nei, det er lim som jeg har hatt ligendes fra mine tidligere dager med modellfly og biler det er veldig sterkt. og det gir en hard overflate som tåler et lite trykk her og der... tror det skal holde Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 men as 5 temetisk lim er jo sølv i ikkesant ? å viss det er det vill jo det lede varmen bedre en det limet du har brukt Lenke til kommentar
alexern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 ja det vil nok det... men det limet koster penger... noe jeg ikke har veldig mye av... sienere kommer jeg nok til å lage enda en blokk i kobber, den kommer jeg til å være litt mere nøyaktig på, på den blokka her har ejg bare rappa deler fra her og der.... Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hehe .. skrapa sammen alt mulig du fant i skoffa å lima å saga det sammen Lenke til kommentar
alexern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 nemlig neida... så ille har det ikke vært... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ser jo ganske bra ut den men husk du MÅ IKKE STOLE PÅ LIMET!! du MÅ ha noen skruer inn i bilde som holder blokka sammen mekaniskt (snakker av erfaring her) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kansje du kunne prøve å lage en finere finish på blkka di? Pusse slik at du kunne nermest speile deg under.. Eller er det vanskelig med aliminium? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Diablito2k Skrevet 17/10/2004 : 16:29 ser jo ganske bra ut den men husk du MÅ IKKE STOLE PÅ LIMET!! du MÅ ha noen skruer inn i bilde som holder blokka sammen mekaniskt (snakker av erfaring her) var å testa blokka nå... bare lot vann fra springen renne igjennom slange og det limet løste seg opp med en gang... så det limet er nok bare å drite i... jeg hadde planer om å borre hull til skruer men jeg venter litt å ser om jeg finner noen skruer som kan passe, jeg må jo ha riktig gjenge og alt sånt no... tror dere at det holder med 2 skruer diagonalt, eller burde jeg bruke 4?? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 ok, da kjøper jeg det imorra Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg bare lurte på en ting ? hvor skal jeg kjøpe kobberbunden ? har hørt dem selger det på rørleggerbutikker .. er det sant ? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 hvis du leser i karamba sin worklogg så vil du se at han nevnte et sted... jeg husker ikke hvor akkuratt nå... tror det var rundt side 30-32... ? ellers er det mange steder å få tak i det... bilopphugger, rørlegger og du kan jo søke på google... Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) har du link til work logen hannes ? edit: bare glemm det jeg fant det Endret 18. oktober 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
karamba Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 jeg bare lurte på en ting ?hvor skal jeg kjøpe kobberbunden ? Jeg er ikke 100% sikker på hva "kobberbunden" er, men jeg prøver meg frem; ) Dersom det er slike : finner du dem på Claes. Dersom det er tykkere kobber til å lage blokka av, finner du det du leter etter dersom du f.eks ser på Astrup Maskin i Oslo eller en annen Tools-forhandler, blikkenslager eller elektriker. Håper dette ga svar på det du lurte på! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kansje du kunne prøve å lage en finere finish på blkka di?Pusse slik at du kunne nermest speile deg under.. Eller er det vanskelig med aliminium? ? (gidder ikke å poste igjen:P) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 driver å pusser på den hele tida... den blir bare bedre å bedre... nå i det siste har det blitt såppass at hvis jeg holder den rett foran ansiktet så kan jeg speile meg i den... har bare ikke giddi å tatt bilde... Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 jeg bare lurte på en ting ?hvor skal jeg kjøpe kobberbunden ? Jeg er ikke 100% sikker på hva "kobberbunden" er, men jeg prøver meg frem; ) Dersom det er slike : finner du dem på Claes. Dersom det er tykkere kobber til å lage blokka av, finner du det du leter etter dersom du f.eks ser på Astrup Maskin i Oslo eller en annen Tools-forhandler, blikkenslager eller elektriker. Håper dette ga svar på det du lurte på! nei det er ikke det jeg mener .. jeg mener den kobberplaten som er under plexien .. jkeg har å killet på 3 butikker i byen i dag men de hadde bare plater som er 1 mm jeg skal ha mellom 2.4 mm Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 blikkenslageren i byen hadde bare 1 mm Lenke til kommentar
alexern Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 til tdx-klone etter sånn jeg har forstått det så holder det med 1mm tror jeg... hvis ikke, så er den astrup linken attraktiv Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 skal lage en sånn .. tror du det blir tjukt nokk nokk med 1 mm ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå