Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hvor fikk du ta i de dørk platene? tror det er det det heter. Det som du bruker i bond. Endret 9. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) hvis du hadde lest litt lenger bak i posten så ville du sett det... men jeg fikk kjøpt det på bilxtra 110x65cm 179kr og det er btw plastikk Endret 9. oktober 2004 av alexern Lenke til kommentar
alexern Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) nå har jeg begynt såvidt på vannblokka til prosjektet mitt, jeg velger å lage en av alu først (det var det som var tilgjengelig) og så får jeg se om om jeg lager en til i kobber eller messing. alu plata mi har sin opprinnelse i en gammal luftkjøleblokk, jeg har rappa bunn og bruker den. den kommer delvis til å følge skrue sitt TDX-klone oppsett og litt av mitt eget siden jeg har socket A uten hull i hovekortet. og derfor må jeg ha festeører istedenfor... som da igjen krever at jeg kommer opp med et litt annet design. some fotos... jeg har ikke pussa den med mer enn 250grit, så den har ikke bra nok finish enda... men det kjennes allerede mye bedre ut enn det ser ut som. disse forklarer vel nesten seg selv... Endret 11. oktober 2004 av alexern Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 lol...kassa ser ut som en stor transplantert Hjerne Lenke til kommentar
alexern Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) tok et par bilder til av plexi'en som skal oppå blokka. jeg måtte bruke to plater til å lage vannkameret, for det eneste jeg hadde var 5mm og 3mm plexi. men det skal nok funke fin fint bildene blei litt dårlige men det for gå... Endret 11. oktober 2004 av alexern Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 ser bra ut, gleder meg til videre arbeid Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kabinettet så ut som en BÅT men ellersh sikkert bra.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvis du har tenkt å lodde den kjøleribben fast i en plate, så bør du vite at aluminium er nesten umulig å lodde Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg er ikke helt sikker på åssen jeg skal gjøre det uansett... får jeg må finne på noen nye metoder her... siden jeg har socket A... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 skal ut å kjøpe nippeler og slanger i dag... regner med at jeg kommer til å bli ferdig med blokka iløpet av helga... jeg har et par bilder på lager men jeg venter heller til kvelden eller imorra så kommer det en litt større update da... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Sleng den på vannet og se om den flyter Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 aaa den var fet Lenke til kommentar
alexern Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) tviler på at den flyter... hullet til psu vil nok trekke inn vann, men eller kunne det vært fult mulig tror jeg... kanskje jeg skal modde den om seinere og gi den et eget strøm agregat, så kan jeg ha den med ut på vannet... Endret 17. oktober 2004 av alexern Lenke til kommentar
alexern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) *slettet* Endret 17. oktober 2004 av alexern Lenke til kommentar
alexern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 ok, i dag har jeg blitt ferdig med vannblokka! jeg syns den har blitt ganske pen jeg får ikke testa om den tett helt enda, for jeg har ikke penger til å kjøpe resten av delene som pumpe og radiator. jeg skal bruke en slik en til å feste blokka med http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC21109 jeg har plasert nippelen litt skeivt for at vannet skal treffe mest mulig rett over core på cpu'en. med blitz uten blitz fremover denna uka skal jeg nok lage ferdig tanken, også mangler jeg bare pumpe og radiator... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 I'm very impressed! Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) jeg leste ui et inlegg rett over her .. at det var vanskelig å lodde aleminium .. hvordan jore du det ? edit: skulle bare si at blokka ble fin Endret 17. oktober 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
alexern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 ehe... skal innrømme at jeg ikke lodda den på plass har bare limt den inn for at vannet skal ha litt mer å jobbe mot enn bare en blank flate inni der... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg satt nettopp å funderte på en ting, det er litt dyrt å kjøpe en radiator. så hva om jeg bare lager en litt stor tank, og har kjølefinner i vannet? på en eller annen måte... vil ikke det avkjøle vannet ganske effektivt? hvis korrosjonen tar helt over skulle jo ikke det være umulig eller hva?? eller er jeg helt på jordet her nå? Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hehe.. lim ? hvordan lim ? sånn as 5 termetisk lim ? går ikke d an å bruke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå